Hvor længe lever?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2013

Anonym trådstarter

sædcellerne inde i kvinden?

Jeg tester med æl tests, men det har endnu ik lykkes mig at fange en positiv trods utal af tests gennem cyklusser

Men hvor længe lever sædcellerne i kvinden, jeg tænker, f.eks. hvis vi sexede igår og jeg tester positiv på æl imorgen, kan det så lykkedes der eller er sædcellerne gået til der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

modesty

sædcellerne inde i kvinden?

Jeg tester med æl tests, men det har endnu ik lykkes mig at fange en positiv trods utal af tests gennem cyklusser

Men hvor længe lever sædcellerne i kvinden, jeg tænker, f.eks. hvis vi sexede igår og jeg tester positiv på æl imorgen, kan det så lykkedes der eller er sædcellerne gået til der?

Sædceller lever i mellem 2-5 dage inde i kvinden, men ægløsningen finder jo først sted, er det 36 timer efter positiv ÆL test? Det står i indlægssedlen.

Det er ikke alle der kan teste positiv på ÆL tests - jeg fik aldrig en helt positiv.  Har du prøvet forskellige mærker?

Anmeld

1. december 2013

Kløver

Op til 72 timer sagde min gynækolog, det bedste var at dyrke sex fast hver anden dag i den fertile periode, det holder også sædportionen frisk

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Op til 72 timer sagde min gynækolog, det bedste var at dyrke sex fast hver anden dag i den fertile periode, det holder også sædportionen frisk

Men jeg aner ikke hvornår min fertile periode er?

Min mens lever sit eget liv som viden blæser og æl test er åbenbart ikke min ven....

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Sædceller lever i mellem 2-5 dage inde i kvinden, men ægløsningen finder jo først sted, er det 36 timer efter positiv ÆL test? Det står i indlægssedlen.

Det er ikke alle der kan teste positiv på ÆL tests - jeg fik aldrig en helt positiv.  Har du prøvet forskellige mærker?

Jep, dem fra billig-test.dk, dem fra Lidl og dem fra Bilka og dem fra apoteket, som jeg ik ka huske hvad hedder..

testet hver eneste dag

Anmeld

1. december 2013

Kløver

Anonym skriver:

Min mens lever sit eget liv som viden blæser og æl test er åbenbart ikke min ven....

Har du prøvet de digitale, var de eneste der virkede rigtigt her. Din fertile periode er ca 1 uge inden -2 dage efter æl, men hvis du ikke har en ide om hvornår det er, hjælper det jo ikke meget

Anmeld

1. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Hvis din menstruation er meget ustabil, så snak med din læge om at få lavet nogle blodprøver der kan fastslå om du har ægløsning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.