Total blank (ang. tablet m.m.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
3 synes godt om
1. december 2013

Hvem?

Jaaa, hvorfor ikke.... jeg har købt 2 - Sony xperia tablets til mine børn i julegave,

Drengene er 3 og 4 år og aner (ligesom jeg) INTET om det, det eneste jeg er vant til er min xperia mobil, og ungerne har ikke fået lov at bruge den og vores gamle bærbar fra før krigen, har de heller ikke fået lov at lege med
(Christ, jeg lyder som en total nederen mor)

Hm, det lidt op ad bakke, kan i fornemme det?

Nå, men jeg vil så gøre disse tablets køreklar, således de er "ready-to-go" når de pakkes op juleaften, MEN the million dollar question er så:

Hvilke spil skal jeg installere der passer til 2 terrorister på 3 og 4 år?

Hvad kan i anbefale??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

LinLin

Ramasjang (med mindre du er blevet skræmt af tråden der kørte herinde for kort tid siden )
Cirkeline
"Fusentasterne" har forskellige spil; huskespil, ordspil og talspil. Nogle er gratis...
Der er også et par lego duplo spil min på tre spiller

Anmeld

1. december 2013

Valle81

Så er der superpenguins:-)

Vi har også hentet en masse puslespilapps

Anmeld

1. december 2013

MortilElias2010

Hvem? skriver:

Jaaa, hvorfor ikke.... jeg har købt 2 - Sony xperia tablets til mine børn i julegave,

Drengene er 3 og 4 år og aner (ligesom jeg) INTET om det, det eneste jeg er vant til er min xperia mobil, og ungerne har ikke fået lov at bruge den og vores gamle bærbar fra før krigen, har de heller ikke fået lov at lege med
(Christ, jeg lyder som en total nederen mor)

Hm, det lidt op ad bakke, kan i fornemme det?

Nå, men jeg vil så gøre disse tablets køreklar, således de er "ready-to-go" når de pakkes op juleaften, MEN the million dollar question er så:

Hvilke spil skal jeg installere der passer til 2 terrorister på 3 og 4 år?

Hvad kan i anbefale??

Mis med de blå øjne - både en bog hvor du selv kan læse højt, høre den eller se den som film 

Lydbøger for børn - hvor du kan købe ekstra lydbølger såsom Kongens nye klæder, den grimme ælling - det er en gammel båndoptager hvor de selv kan putte båndet i og trykke play og stop. Min søn på snart 4 mestre det. 

Så er der Hedgehog games, en historie på engelsk men nem at forstå med små spil, gåder/iagtagelsesspil/opmærksomhedsspil osv. 

Oscar og Olivia 

Snotdragen 

Monkey Tube hvor DU som forælder bestemmer hvad de kan se af børnefilm fra youtube 

Toca Store er et spil som en lille butik hvor de kan handle ind, betale og putte i tasken 

Smølferne 

Rasmus Klump 

Toca Band - kan de bestemme hvem der skal spille musik/synge af de sjove finurlige figurer der optræder i appen 

Hugo Safari  Hvor Hugo i en 3D film tager dine børn med ud på savannen og fortæller om krokodiller, aber, leoparder osv. Meget spændende, selv for voksne og godt lavet 

... Ønsker du flere, så bare skriv - det er lidt af dem vi har på vores pt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.