Sprang bare i - redder baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
8 svar
10 synes godt om
1. december 2013

mor88

http://nordjyske.dk/mobil-artikel/--jeg-sprang-bar e-i/5cc6997f-433d-42ca-81f9-a9c5ab0f7397/1560

Godt at der findes sådanne mennesker, der reagerer så impulsivt!
Jeg gad godt give ham manden et klap på skulderen

Hvordan ville i reagere, hvis det var jeres mor der havde passet børn og dette var sket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

tweety2060

Wow en sand helt! Og hurtig reaktion!!
Turde slet ikke tænke på hvis det var mit barn og bedsteforældre..... Eller bare mig og mit barn....

Anmeld

1. december 2013

Elgaard73

Nu har jeg godt nok ikke min mor mere, men var det sket (lige meget hvem der havde passet vores barn), så tror jeg godt nok at vedkommende lige havde fået et par skarpe ord med på vejen. 

Anmeld

1. december 2013

ette1987

Åh Gud bliver helt skidt.. men fantastisk det endte godt, og han fortjener en medalje!

Anmeld

1. december 2013

Kløver

Så flot af ham, det er virkelig en der tænker på andre. Puha ved ikke hvad jeg havde gjort hvis det vat min lille guldklump

Anmeld

1. december 2013

Maja88

Puha.. godt han var der...

Anmeld

1. december 2013

VIPpigen

Puha... Det er en stor ting at gøre, og alligevel så tror jeg at jeg var hoppet ligeså hurtigt i vandet.

Uhh, om det havde været min mor eller far, farmor eller farfar.... Det er et fedt, tror nok lige de havde fået en instruktion i hvordan barnevognen virker, og at en anden gang så måtte de altså gerne bruge den parkering som er på den. Jeg ville give mig selv præcis samme røffel hvis jeg selv havde gjort det.

Men puha for en forskrækkelse både for bedstemor og forældre 

Anmeld

1. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Puha heldigt han lige var der og kunne reagere så stærkt
Men jeg tror uanset hvem det passede mit barn i den her situation så ville jeg have meget svært ved at aflevere mit barn til andre i en lang periode. Jeg tror min tillid vil være brudt, selvom det jo bare var et uheld.
Men jeg ville nok ikke sige grimme ord og sådan da det ikke ligger til mig, men sikkert bare være glad for der ikke er sket baby noget.

Anmeld

1. december 2013

Lykke:)

mor88 skriver:

http://nordjyske.dk/mobil-artikel/--jeg-sprang-bar e-i/5cc6997f-433d-42ca-81f9-a9c5ab0f7397/1560

Godt at der findes sådanne mennesker, der reagerer så impulsivt!
Jeg gad godt give ham manden et klap på skulderen

Hvordan ville i reagere, hvis det var jeres mor der havde passet børn og dette var sket?

Fantastisk at der findes sådanne mennesker! stort respekt til ham!
Jeg ville nok have svært ved at aflevere mit barn til en anden person i laaaaaang tid. Er sikker på, at bedstemoderen i dette tilfælde har det ligeså skidt som forældrene over hvad der er sket. Jeg ved ikke hvad jeg havde sagt, men ked af det og bange var jeg helt sikkert blevet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.