8 årige Mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
5 synes godt om
1. december 2013

Bshizzle

Hey Tøser..

Sagen er den at min store dreng blir 8 år i morgen
(Hvor blev min lille dreng af..?? )

Og her hjemme har vi snakket om at han skal ha en Mobil.
Han er super god til at finde ud af ting hurtigt, så en mobil kan han sagtens lære at bruge og bruge fornuftigt!.
Dvs.. han skal IKKE ha den med i skole.

Men mit spørgsmål er så....
Hvad gør man.. ? ... Findes der et abonnement specielt til børn eller taletid .. ?

Alle råd og forslag modtages..

Lige et billede af min store seje dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

sandramor

Bshizzle skriver:

Hey Tøser..

Sagen er den at min store dreng blir 8 år i morgen
(Hvor blev min lille dreng af..?? )

Og her hjemme har vi snakket om at han skal ha en Mobil.
Han er super god til at finde ud af ting hurtigt, så en mobil kan han sagtens lære at bruge og bruge fornuftigt!.
Dvs.. han skal IKKE ha den med i skole.

Men mit spørgsmål er så....
Hvad gør man.. ? ... Findes der et abonnement specielt til børn eller taletid .. ?

Alle råd og forslag modtages..

Lige et billede af min store seje dreng

Hejsa :-)

Min datter fik en mobil sidste år da hun blev 7.....

Der findes et børne abb. Hos Telenor hvor der er 300 sms'er 30 mins tale og lidt surf tid også.... Men mener at man selv skal være kunde der for at få det... Men kan ikke helt huske det....

Vi skiftede så begge til onfone i sept.... Nu har hun det mindste abonnement hos dem.. Mener det er 2 timers tale... Fri SMS og MMS og 500kb data..... Man kan altid selv sørge for at tilvælge de der tilvalg med feks at lukke Tlf når max er nået og sådan :-)

Anmeld

1. december 2013

Nemesis

ja der findes lillenor som er telenors børneabb.
Jonas på nu 7 fik mobil i april da han selv begyndte at tage toget til og fra skole.

Jeg købte en mobil med abbonnement, men fik lukket for udenlandsopkald, taktserede sms´er osv ligesom jeg fik sat et maks beløb på for hvor meget der kunne ringes for.
Han har fri sms, mms og 500 mb data..når dataene er brugt falder hastigheden bare og der kommer derfor ikke ekstra udgit på den konto.

Han fik en huawei Ascend y300 og da man selv kan sætte forsiden op så er hans mobil forside indrettet med 2 lynopkalds knapper (til mig og farmor), musik, billeder, sms, tid/dato og vejret (da de snakker om det i skolen)

Han skriver så en sms hver morgen når han sidder i toget og det samme om eftermiddagen når han er på vej hjem. ..hvis han ikke lige har for travlt med at surfe, spille eller hygge med de andre passagerer :-D

Anmeld

1. december 2013

Kløver

Synes at have hørt at de fleste telebutikker har børneambulatoriet og mulighed for at låse telefonen så der er begrænsning på brugen både alm forbrug men vist også børnelås i forhold til hvad de kan ind på fra nettet og sådan, og brug af app store

Anmeld

1. december 2013

Bshizzle

Tusind tak for alle jeres råd

Jeg vil da lige undersøge det med Telenor og sammenligne det med andre teleselskaber

Ang hvilken Mobil han skal ha er jeg lidt blank med, men kan jo være de har et godt tilbud med det abonnement vi finder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.