Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej babyfolk Det er ikke fantastisk meget jeg skriver herinde mere, men jeg er med på sidelinjen!Meeen... Jeg må da lige dele det her med her
Min kæreste og jeg snakker meget om vores fremtid, vores drømmer og planer.... Men jeg havde sgu da ikke regnet med, at han rent faktisk ville fri
Det var ikke pladderromantisk, men lige os. Vi havde min niece på overnatning, og havde spist lækker mad inde i byen. Da vi kommer ind af døren vælger han fandme at gå på knæ Jeg blev så overrasket! Og Maria stod bare "Hvorfor er I kede af det? Græder du moster?"
Vi er blevet spurgt MANGE gange om jeg er gravid. Men det er jeg altså ikke! Og der skal ikke være noget bryllup nu og her. Det er stille og rolig. Jeg kan nu godt lide tanken om at være forlovet
Han var sgu gået bag om ryggen på mig med min søster, de snu aber. Havde INTET mistænkt!
Skal I se vidunderet? Jeg er helt tosset med den. (Nu håber jeg at billedet kommer frem i stor udgave)
Glædelig jul
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Hej babyfolk Det er ikke fantastisk meget jeg skriver herinde mere, men jeg er med på sidelinjen!Meeen... Jeg må da lige dele det her med her Min kæreste og jeg snakker meget om vores fremtid, vores drømmer og planer.... Men jeg havde sgu da ikke regnet med, at han rent faktisk ville fri Det var ikke pladderromantisk, men lige os. Vi havde min niece på overnatning, og havde spist lækker mad inde i byen. Da vi kommer ind af døren vælger han fandme at gå på knæ Jeg blev så overrasket! Og Maria stod bare "Hvorfor er I kede af det? Græder du moster?" Vi er blevet spurgt MANGE gange om jeg er gravid. Men det er jeg altså ikke! Og der skal ikke være noget bryllup nu og her. Det er stille og rolig. Jeg kan nu godt lide tanken om at være forlovet Han var sgu gået bag om ryggen på mig med min søster, de snu aber. Havde INTET mistænkt! Skal I se vidunderet? Jeg er helt tosset med den. (Nu håber jeg at billedet kommer frem i stor udgave) Glædelig jul
Stort tillykke med forlovelsen!
M (: skriver: Stort tillykke med forlovelsen!
Tusinde tak!
Stort tillykke, ringen er såååå smuk
Monica
MyLove E skriver: Tillykke igen min venJeg tror stadig du er gravid og jeg kan sagtens taget et bryllup mere næste år Det er så skønt til jer. Og nu passer min julegave bare lidt bedre
Tillykke igen min venJeg tror stadig du er gravid og jeg kan sagtens taget et bryllup mere næste år Det er så skønt til jer. Og nu passer min julegave bare lidt bedre
Tusinde tak, søde Tanja
Der er altså INGEN baby i maven på mig - det lover jeg dig!!! Jeg vil som end gerne giftes nu, og vi kan også sagtens spare sammen til det, meen...... Nej.
Arj, det må du ikke sige. Jeg er HELT blank på hvad du skal have! Ihhh
Monica P skriver: Stort tillykke, ringen er såååå smuk Monica
Tusinde tak! Ja, er den ikke? Der har han ramt plet. Det er lidt utroligt.
Dinna88 skriver: Tusinde tak, søde Tanja Der er altså INGEN baby i maven på mig - det lover jeg dig!!! Jeg vil som end gerne giftes nu, og vi kan også sagtens spare sammen til det, meen...... Nej. Arj, det må du ikke sige. Jeg er HELT blank på hvad du skal have! Ihhh
MyLove E skriver: Det er også fint at vente:-)Jeg skal lige lave lidt mere så er dn helt færdig:-D
Det er også fint at vente:-)Jeg skal lige lave lidt mere så er dn helt færdig:-D
Ja, det synes jeg nu også Når man tænker på vores alder, så har vi jo maaaaaaaange år tilbage - hvorfor have så travlt? Ej, hold så! Hahahaha. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal finde på....
Dinna88 skriver: Ja, det synes jeg nu også Når man tænker på vores alder, så har vi jo maaaaaaaange år tilbage - hvorfor have så travlt? Ej, hold så! Hahahaha. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal finde på....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128