cyklus dag 41

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. december 2013

Anonym trådstarter

Er det her normalt? Fødte andet barn for 8 måneder siden. Har haft mens et par gange siden.

Første cyklus var cykluslængden 25 dage. Nu er jeg i gang med anden cyklus. Jeg er på dag 41 og har stadig ikke fået mens. Er det normalt?

Min cyklus har aldrig været 100% stabil, men kun varieret med et par dage. Før fødsel på cirka 33 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Anonym trådstarter

1. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Er det her normalt? Fødte andet barn for 8 måneder siden. Har haft mens et par gange siden.

Første cyklus var cykluslængden 25 dage. Nu er jeg i gang med anden cyklus. Jeg er på dag 41 og har stadig ikke fået mens. Er det normalt?

Min cyklus har aldrig været 100% stabil, men kun varieret med et par dage. Før fødsel på cirka 33 dage.

min mens udeblev også indtil jeg stoppede med at amme... Nu ved jeg ikke om du har ammet, men det lyder rimelig normalt... Min mens var regelmæssig lige fra den kom tilbage og til nu Så har ikke selv prøvet det..

Anmeld

1. december 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ved ikke om det er normalt, men lider under samme problem

Før fødsel en cyklus på 35 dage, efter fødsel et sted mellem 38 og 50 dage , og min søn er 9 måneder, og jeg fik første mens 7 uger efter fødslen..

Så du er ikke alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.