Paul walker -r.i.p :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Helt enig...

er så trist

han var en af de smukkeste mandlige skuespillere... ikke blot af udseende men også hans dedication for det...

Stakkels alle dem der er efterladt...

havde håbet at det var endnu en "and" med kendte løjet døde men det ser desværre ægte nok ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Zicla

Ja jeg så det på tekst tv og derefter så jeg det i andre medier og facebook om det. Hvad jeg så på billederne af den smadret bil så vil de ikke overleve det.

Så synd for deres efterladte og hans datter. Har læst mig frem at han fik den fulde forældremyndighed over datteren sidste år... 

Anmeld

1. december 2013

modesty

k&k&k&k skriver:

Måske ikke det rigtige sted at komme med sådan et oplæg men:

Fast and furious stjernen Paul Walker er død i en bilulykke.

Han kørte galt i en Porsche da han deltog i en velgørenheds event i går.

Temmelig ironisk at han dør i en bilulykke...

RIP 

Anmeld

1. december 2013

Michella2

Ikke for at være lyseslukker, men har set opslag hele morgenen, og kan ikke lade være med at tænke på at hans kammerat altså også er død! Ja, tragisk at en Hollywood stjerne er død, men lige så tragisk for hans kammerat og den andens familie. Bare en tanke herfra.

Anmeld

1. december 2013

Muffinmus

Han var nu lidt hot....
Men tragisk er det, at to liv er gået til helt meningsløst. Stakkels familier til dem begge

Anmeld

1. december 2013

VIPpigen

MariaE skriver:

Han var nu lidt hot....
Men tragisk er det, at to liv er gået til helt meningsløst. Stakkels familier til dem begge

Han var ret hot

Jeg har faktisk tudet over det i dag.... Sådan noget skal bare ikke ske når jeg er gravid, og han har en datter på 15... Ej hvor er det ikke fair. Og kammerater var racer kører, nøj det er tragisk

Anmeld

1. december 2013

L&V

MariaE skriver:

Han var nu lidt hot....

Han var møg lækker.

Det er bare så tragisk og læste at hans venner kæmpede for at få ham ud. puha frygteligt at se en man elsker brænde op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.