Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MortilElias2010 skriver: Glædelig 1. December til jer også Her var også pakkekalender og som Elias udtrykte det da han pakkede et skumsværd ud "Lige som jeg altid har ønsket mig." Det sagde han også om den figenstang der lå i julesokken Her kommer morfar forbi senere, som vi ikke har set siden oktober, så følges vi alle fire ad til juletræsfest i den lokale sportshal hvor julemanden og hans nisser kommer forbi og vi skal gå rundt om juletræet Hyggelig dag i vente
Glædelig 1. December til jer også
Her var også pakkekalender og som Elias udtrykte det da han pakkede et skumsværd ud "Lige som jeg altid har ønsket mig." Det sagde han også om den figenstang der lå i julesokken
Her kommer morfar forbi senere, som vi ikke har set siden oktober, så følges vi alle fire ad til juletræsfest i den lokale sportshal hvor julemanden og hans nisser kommer forbi og vi skal gå rundt om juletræet
Hyggelig dag i vente
ej hvor fantastisk <3 lyder som om i får en vidunderlig dag, ja her råbte daniel hele morgen nu er der snart jul JUBIII! det har han også kun ventet på fra sidste år hihihihihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
asff skriver: I lige måde! Her har jeg taget hul på min matas kalendergave (ej, faktisk er jeg kommet til at åbne dem alle sammen) UPS. Og så har bebse i maven fået en pebernød
I lige måde!
Her har jeg taget hul på min matas kalendergave (ej, faktisk er jeg kommet til at åbne dem alle sammen) UPS. Og så har bebse i maven fået en pebernød
kunne du ikke vente med at se i pakkerne fra matas slemme dig
men sikke en god ide med en pebernød til babyen så kan den også mærke det er jul
B&J skriver: kunne du ikke vente med at se i pakkerne fra matas slemme dig men sikke en god ide med en pebernød til babyen så kan den også mærke det er jul
Nej jeg er et lille barn, når det kommer til sådan noget Heldigvis ved min kæreste det.. Efter 6 år, er han ligesom vant til det
asff skriver: Nej jeg er et lille barn, når det kommer til sådan noget Heldigvis ved min kæreste det.. Efter 6 år, er han ligesom vant til det
godt i ikke lige er begyndt at komme sammen så han kender dine sjove vaner og du hans
B&J skriver: godt i ikke lige er begyndt at komme sammen så han kender dine sjove vaner og du hans
Ja Men helt fantastisk at få en matas gavekalender
asff skriver: Ja Men helt fantastisk at få en matas gavekalender
ja jeg fik en af min søster for 3 år siden i år er det en chokolade julekalender MUMS
B&J skriver: ja jeg fik en af min søster for 3 år siden i år er det en chokolade julekalender MUMS
Uh det er også lækkert Og sikkert svært at vente HELT til i morgen, med et stykke mere?
B&J skriver: GLÆDELIG 1 DECEMBER TIL JER ALLE HÅBER I ALLE FÅR EN LIGE SÅ DEJLIG DAG SOM OS HER HJEMME, DER VAR PAKKE GAVE FRA MORGENSTUNDEN OG SENERE SKAL VI PYNTE OP TIL FAR KOMMER HJEM
GLÆDELIG 1 DECEMBER TIL JER ALLE
HÅBER I ALLE FÅR EN LIGE SÅ DEJLIG DAG SOM OS HER HJEMME, DER VAR PAKKE GAVE FRA MORGENSTUNDEN OG SENERE SKAL VI PYNTE OP TIL FAR KOMMER HJEM
Sikke en sød besked..
Rigtig god 1. december til jer også ( Som desværre snart er forbi) - Vi har fået gået en tur, spist æbleskiver, pakket gaver op og bare hygget herhjemme. vi er lige flyttet i hus, igår, så vi har ikke så mange ting, så vi har ikke nået at lave julelys osv, desværre..
asff skriver: Uh det er også lækkert Og sikkert svært at vente HELT til i morgen, med et stykke mere?
ja og især når det var haselnød i det stykke der var i dag og det kan jeg ikke lig det er den fra toms øv altså
EnSødMor skriver: Sikke en sød besked.. Rigtig god 1. december til jer også ( Som desværre snart er forbi) - Vi har fået gået en tur, spist æbleskiver, pakket gaver op og bare hygget herhjemme. vi er lige flyttet i hus, igår, så vi har ikke så mange ting, så vi har ikke nået at lave julelys osv, desværre..
ej hvor lækkert tillykke med huset ej hvor må det være dejligt, jamen i når nok det hele mon ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128