Hurtig hjælp, ang cv-samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2013

Anonym trådstarter

"samtale vedrørende uddannelses-jobsamtale og cv-samtale" 

jeg er på kontanthjælp. Hvor lang tid tager samtalen? Så vidt der står på brevet skal man først have information  af en uddannelsesvejleder, og derefter til individuel samtale om sit cv og uddannelses ønske. Hvor lang tid skal der afsættes til dette?? Jeg har nemlig en tid ved en speciallæge og er meget bekymret for om jeg kan nå deT, men det står kun hvad man skal ikke hvor lang tid man skal afsætte.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener at når man ska til læge osv, så ka man blive fritaget for samtalen. Så ska i bare finde en anden dato! Vh stine

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Mener at når man ska til læge osv, så ka man blive fritaget for samtalen. Så ska i bare finde en anden dato! Vh stine

men så skal man vel både fremvise det ene og det andet ? samtalen er imorgen kl 9:30, så vil ikke engang kunne nå og ringe til jobcenteret og hører ad og/eller melde fra pga læge....... Ej hvor er det irreterende  vil godt kunne nå det hele hvis samtalen varer fx 1 time... Men kan ingen steder finde noget om hvor meget tid man skal afsætte ......

Anmeld

1. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tror i hvert fald det tager et par timer, det gjorde det ved mig!

Send en mail til dem! Vh stine

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Tror i hvert fald det tager et par timer, det gjorde det ved mig!

Send en mail til dem! Vh stine

Hvem skal man skrive til? 

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvor lang tid tog det med dig så?  

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

Skal lige siges at jeg starter uddannelse til januar, så kan ikke se hvad jeg skulle snakke med vejleder osv om? super at få hjælp til cv osv, men det andet der står i brevet jeg/vi skal er ikke noget jeg sådan set kan bruge til noget.. Ved godt det bare er noget man skal uanset hvad, så er klar over man ikke bare kan "Slippe" for det, men hvis nu jeg selvfølgelig tager derhen imorgen, og siger jeg har en tid kl 12:30 til special læge, mon så jeg kan få lov at gå så jeg kan nå det? Dvs omkring 10 minutter i 12. (Skal nemlig med tog) ..... Samtalen er kl 9:30 Som sAgt........ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.