Er her en synsk???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
6 svar
5 synes godt om
30. november 2013

Majeha

Der var noget, jeg skulle huske her til aften, men kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad det var. Det var vist rimelig vigtigt, siden jeg kan huske, at jeg skulle huske det. Men er ikke sikker... Men noget skulle jeg i hvert fald huske....

Arrgghhh... Hjælp mig!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Majeha skriver:

Der var noget, jeg skulle huske her til aften, men kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad det var. Det var vist rimelig vigtigt, siden jeg kan huske, at jeg skulle huske det. Men er ikke sikker... Men noget skulle jeg i hvert fald huske....

Arrgghhh... Hjælp mig!!!

Adventskransen! 

Anmeld

30. november 2013

o1Mutte

Majeha skriver:

Arrgghhh... Hjælp mig!!!

Advents gave til barnet i morgen?? Eller manden? Her kræver min mand i hvert fald en gave

Anmeld

30. november 2013

Majeha

o1Mutte skriver:

Advents gave til barnet i morgen?? Eller manden? Her kræver min mand i hvert fald en gave

Gave til manden er det ikke, da jeg ikke har nogen. Ikke så vidt jeg husker i hvert fald  

Anmeld

30. november 2013

o1Mutte

Majeha skriver:

Gave til manden er det ikke, da jeg ikke har nogen. Ikke så vidt jeg husker i hvert fald  

Hihi det burde man i hvert fald ikke glemme

Jamen puh, så ved jeg ikke hvad du har glemt.. Kender godt følelsen, og kommer som regel i tanke om hvad det er, dagen efter.. Eller når jeg ligger i min seng og prøver at sove..

Anmeld

30. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Slukke for komfuret, strygehjernet, kaffemaskinen osv??

Glemt en fødselsdag eller en årsdag??

Dit barn i bilen, ude i karporte

Dine bukser?

At binde kærsten fri fra sengen

Humm det var vist lige de ting jeg ku komme i tanke om! Vh stine

Anmeld

1. december 2013

Majeha

Tak for gode bud, men fandt ud af det her i eftermiddags... Skulle tanke op på mobilregningen, og det er nu ordnet, så jeg slipper for gebyr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.