Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der var noget, jeg skulle huske her til aften, men kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad det var. Det var vist rimelig vigtigt, siden jeg kan huske, at jeg skulle huske det. Men er ikke sikker... Men noget skulle jeg i hvert fald huske....
Arrgghhh... Hjælp mig!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majeha skriver: Der var noget, jeg skulle huske her til aften, men kan simpelthen ikke komme i tanke om, hvad det var. Det var vist rimelig vigtigt, siden jeg kan huske, at jeg skulle huske det. Men er ikke sikker... Men noget skulle jeg i hvert fald huske.... Arrgghhh... Hjælp mig!!!
Adventskransen!
o1Mutte skriver: Advents gave til barnet i morgen?? Eller manden? Her kræver min mand i hvert fald en gave
Advents gave til barnet i morgen?? Eller manden? Her kræver min mand i hvert fald en gave
Gave til manden er det ikke, da jeg ikke har nogen. Ikke så vidt jeg husker i hvert fald
Majeha skriver: Gave til manden er det ikke, da jeg ikke har nogen. Ikke så vidt jeg husker i hvert fald
Slukke for komfuret, strygehjernet, kaffemaskinen osv??
Glemt en fødselsdag eller en årsdag??
Dit barn i bilen, ude i karporte
Dine bukser?
At binde kærsten fri fra sengen
Humm det var vist lige de ting jeg ku komme i tanke om! Vh stine
Tak for gode bud, men fandt ud af det her i eftermiddags... Skulle tanke op på mobilregningen, og det er nu ordnet, så jeg slipper for gebyr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128