Hvilken vinterjakke har din dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. november 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hvilken vinterjakke har din søn? Min søn er 1,7 år og har faktisk ik en rigtig ordenlig vinterjakke til ham endnu, kan ikke finde ud hvilken han skal ha  

hvilken har din søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

De3Guldklumper

sommerc skriver:

Hvilken vinterjakke har din søn? Min søn er 1,7 år og har faktisk ik en rigtig ordenlig vinterjakke til ham endnu, kan ikke finde ud hvilken han skal ha  

hvilken har din søn

I år har vi ticket to heaven.

Sidste år havde han en danefæ og forrige år en Hummel. Alle jakke som jeg har været yderst tilfreds med

Anmeld

30. november 2013

An&Jo

Vi har Hummel, dem har vi altid været glade for

Anmeld

30. november 2013

modesty

sommerc skriver:

hvilken har din søn

Jeg har en Molo, men han bruger den faktisk slet ikke. Synes det er meget mere praktisk og rart med flyverdragt.

Anmeld

30. november 2013

LinLin

I år, hvor han er 3 har han en didrikson og sidste år en minymo

Anmeld

30. november 2013

FruJacobsen

Min søn på 1,5 år bruger faktisk kun sin flyverdragt i dagplejen, så har ikke rigtig brug for vinterjakke. Men han får en uldtrøje uden på sit tøj og termojakke på - så er det fint

Anmeld

30. november 2013

FamilenStorm

Vi har fra danefæ til vores søn.. Top lækker kvalitet og jakke.. Bliver helt sikkert sådan en igen næste år og så skal vores datter også have derfra..

Anmeld

30. november 2013

Carina:-)

En Danefæ.

Anmeld

30. november 2013

Faith

De 2 ældste har Hummel og mindstemand har Danefæ.

Anmeld

30. november 2013

CaWi

Vores dreng er 19 mdr. Han har en dejlig varm vinterjakke fra Name it. Den bliver brugt til og fra dagpleje (vi køre bil i ca ti min) ellers bliver den brugt hvis vi bare lige skal hurtigt ud, handle osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.