hvorfor kan jeg ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
8 svar
3 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Bare nyde at være alene hjemme /: kæresten er til noget hobby i den anden ende af landet og farmor har taget vores søn da jeg føler mit bækken er ved at gå fra hinanden pga graviditet. Jeg keeeeeder mig! Og kan slet ikke lide det, og når jeg skal i seng kan jeg ikke engang sove, jeg ved det bare /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Bare nyde at være alene hjemme /: kæresten er til noget hobby i den anden ende af landet og farmor har taget vores søn da jeg føler mit bækken er ved at gå fra hinanden pga graviditet. Jeg keeeeeder mig! Og kan slet ikke lide det, og når jeg skal i seng kan jeg ikke engang sove, jeg ved det bare /:

Go' film, go'e serier eller en go' bog!

NYD DET NU!!!

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Go' film, go'e serier eller en go' bog!

NYD DET NU!!!

Hvis bare jeg ku /: det er virkelig irriterende.

Anmeld

30. november 2013

Michella2

Anonym skriver:

Kender det kun alt for godt.. Kan kun nyde aftenerne når alle er hjemme og vi hygger Er selv gravid, og har mange bækkensmerter, dog vil jeg stadig helst have rumlen og larmen, end at være alene og der er ro!

Til dig!

Anmeld

30. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Åh jeg ville give meget for at bytte med dig! Kan SLET ikke huske hvornår jeg sidst har haft en aften alene uden mand og børn

Men sæt en film på, og hvis du stadig er vågen, så sæt en mere på. Det er rart at have fjernsynet tændt når man ikke bryder sig om at falde i søvn alene

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Michella2 skriver:

Kender det kun alt for godt.. Kan kun nyde aftenerne når alle er hjemme og vi hygger Er selv gravid, og har mange bækkensmerter, dog vil jeg stadig helst have rumlen og larmen, end at være alene og der er ro!

Til dig!

Det sker heldigvis ikke særlig tit, og det er sikkert super sundt for mig men hold op hvor jeg dog bare hader det. Om så manden sad i den anden ende af sofaen og intet sagde ville det være meget bedre

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Åh jeg ville give meget for at bytte med dig! Kan SLET ikke huske hvornår jeg sidst har haft en aften alene uden mand og børn

Men sæt en film på, og hvis du stadig er vågen, så sæt en mere på. Det er rart at have fjernsynet tændt når man ikke bryder sig om at falde i søvn alene

Mon ikke jeg lærer det på et tidspunkt vi har ingen film og ligemeget hvad jeg tager mig til synes jeg ikke der er noget ved det. Har virkelig ingen ide om hvorfor det er sådan /:

Anmeld

30. november 2013

C-Dog

Ej Jeg vil gerne bytte. Jeg er gået i bad og sidder på baby på min mobil bare for at få lidt fred fra mand og børn. En aleneaften, iskold sodavand og en god omgang internet shopping ville jeg betale højt for lige nu! :-D nyyyyyd det nu. Hihi.

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Ej Jeg vil gerne bytte. Jeg er gået i bad og sidder på baby på min mobil bare for at få lidt fred fra mand og børn. En aleneaften, iskold sodavand og en god omgang internet shopping ville jeg betale højt for lige nu! :-D nyyyyyd det nu. Hihi.

Ville ønske jeg kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.