Hvor er jeg glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Mette+Mathias

Nu har vi lige hørt, hvad vi er irriterede over, - hvad er vi så glade for lige nu?

Jeg er glad fordi jeg snart skal til at pakke, for vi skal 14 dage sydpå i morgen!!

Så er jeg selvf. også glad for mine børn og alt det der, men det er jeg jo hver dag, - så det er ikke specielt for i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

godt indlæg ;0)

jeg er glad fordi jeg har en dejlig dejlig datter og en dejlig dejlig kæreste!! som altid er der for mig :0)

jeg er glad fordi jeg lige har fået en del penge i fødselsdagsgave så jeg kan købe tøj! :0)

Anmeld

27. juli 2009

Pige2009

Jeg er glad for, at mit ufødte barn har det rigtig godt og trives i maven, og at jeg har sådan en dejlig familie og nogle dejlige venner, der støtter og glæder sig på mine vegne, selvom jeg er alene om det.

Så er jeg glad fordi jeg har et godt helbred og humør.

Linda 29+2

Anmeld

27. juli 2009

Betina88

Jeg er gla' for at have det liv jeg har med kæresten ..

Så venter og venter vi på at Phillip snart siger "nu er det nu" , så jeg ka' spytte ham ud ..

Anmeld

27. juli 2009

Ox.

Mette+Mathias skriver:

Nu har vi lige hørt, hvad vi er irriterede over, - hvad er vi så glade for lige nu?

Jeg er glad fordi jeg snart skal til at pakke, for vi skal 14 dage sydpå i morgen!!

Så er jeg selvf. også glad for mine børn og alt det der, men det er jeg jo hver dag, - så det er ikke specielt for i dag

Jeg er glad fordi jeg har termin i overmorgen, og jeg har haft en del sammentrækninger i nat og idag, så nu håber vi der snart sker noget!

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Jeg er glad, fordi jeg vælger at se det positive i mit liv-smiler-

Anmeld

27. juli 2009

Halbschön

... Jeg er glad fordi jeg venter en lille prins, som gerne skulle komme ud om 8 uger..  Glæder mig så meget..

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Jeg er glad fordi jeg har verdens dejligste dreng og han snart bliver 1 år.

Og er glad fordi jeg skal hente ham i vuggestue omlidt, har savnet ham

Anmeld

27. juli 2009

Tina2

Jeg er SÅ glad for vi har bestilt rejse sydpå- for det danske sommervejr gør mig absolut ikke glad, jeg er ret negativ, når det i længere tid har været dårligt vejr, ISÆR når man har ferie!!!!

Så glæææææder mig til sol og varme, strand og vand og bare hygge og være sammen med mine fantastiske børn og min ligeså fantastiske mand:-)

Anmeld

27. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Min super-duper-seje lillesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.