At måle temperaturen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. november 2013

mpr

Heeej alle fantastiske baby brugere

Ja der er omsider ved at komme en eller anden form for system i min cyklus ikke et rigtig system men i hvert fald så går der da ikke over 200 dage nu imellem dem Hvilket betyder at det går i den rigtige retning, og at jeg begynder at få forhåbninger om at nu hvor jeg i dag efter 2 måneder fik min mens, at jeg så ville kunne begynde at forsøge mig med at måle temperaturen med hensyn til ægløsning og måske få succes med at finde den

Er der nogen der har erfaring med det? Hvor stort udsving er der på temperaturen? Hvornår på dagen er det bedst at måle osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

mpr

Slet ingen der har erfaringer med det?

Anmeld

30. november 2013

SabinaMortensen

Chel1992 skriver:

Heeej alle fantastiske baby brugere

Ja der er omsider ved at komme en eller anden form for system i min cyklus ikke et rigtig system men i hvert fald så går der da ikke over 200 dage nu imellem dem Hvilket betyder at det går i den rigtige retning, og at jeg begynder at få forhåbninger om at nu hvor jeg i dag efter 2 måneder fik min mens, at jeg så ville kunne begynde at forsøge mig med at måle temperaturen med hensyn til ægløsning og måske få succes med at finde den

Er der nogen der har erfaring med det? Hvor stort udsving er der på temperaturen? Hvornår på dagen er det bedst at måle osv osv

Jeg havde også hørt om temperaturmetoden, og tog derfor min temperatur 2 gange om dagen, samtidig med ægløsningstest.. jeg observerede intet ift. temperaturen - heller ikke da ægløsningstesten blev positiv 

Anmeld

30. november 2013

Hullabullabulla

Jeg brugte den i 3 måneder, dog ikke alene , brugte æl tests samtidig.. Målte min temp om morgenen når jeg vågnede, stadig liggende i sengen.. Udsvinget var kun 0,2 grader og derfor brugte jeg også tests

Anmeld

30. november 2013

mpr

SabinaMortensen skriver:

Jeg havde også hørt om temperaturmetoden, og tog derfor min temperatur 2 gange om dagen, samtidig med ægløsningstest.. jeg observerede intet ift. temperaturen - heller ikke da ægløsningstesten blev positiv 

Hmm.. det var da træls.. Jeg kan ikke bruge ægløsnings test, hvilket jeg nu har fået afvide af både den ene og den anden sagkyndige læge fordi pco kan gå ind og give enten falsk positiv eller aldrig blive helt positiv.. Så havde lidt håbet der var nogen der havde gode erfaringer med det der temperatur halløjsa

Men tak for dit svar alligevel

Anmeld

30. november 2013

mpr

Britt88 skriver:

Jeg brugte den i 3 måneder, dog ikke alene , brugte æl tests samtidig.. Målte min temp om morgenen når jeg vågnede, stadig liggende i sengen.. Udsvinget var kun 0,2 grader og derfor brugte jeg også tests

Ja okay 0.2 grad er ikke ret meget men da jeg har pco er ægløsnings test åbenbart ikke mulige at bruge da de kan give falsk resultat og slet ikke være til at stole på når man er pco pige :/ 

Men tak for dit svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.