Hvor kan man købe vægt til nyfødte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.811 visninger
10 svar
1 synes godt om
29. november 2013

Mama1304

Go'aften baby.

Vi har en vægt herhjemme som fx vejer sådan her 60,3 men vil gerne ha en som vejer sådan her 6035 kg.

Det er til vejning af min datter på 3 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Maja_4000

Kan du ikke bruge jeres almindelige? Du vejer jo bare dig selv med hende og så uden hende, og trækker det fra

Anmeld

29. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du vejer dig selv med hende og så dig selv bagefter uden hende, så får du hendes vægt

Anmeld

29. november 2013

Victoria2013

Maja_4000 skriver:

Kan du ikke bruge jeres almindelige? Du vejer jo bare dig selv med hende og så uden hende, og trækker det fra

Jeg plejer at gøre det omvendt - veje mig selv først og så mig selv med baby (uden tøj, evt. bare med ble) bagefter, så kan jeg jo se forskellen

Anmeld

29. november 2013

Maja_4000

Victoria2013 skriver:

Jeg plejer at gøre det omvendt - veje mig selv først og så mig selv med baby (uden tøj, evt. bare med ble) bagefter, så kan jeg jo se forskellen

Det gør jo ingen forskel hvilken rækkefølge hehe

Anmeld

29. november 2013

Mama1304

Jeg skal bruge en, hvor jeg kan se hvor meget hun spiser. Og det kan jeg ikke med en almindelig vægt.

Kan man slet ikke få en i en butik? Det behøver ikke kun være en vægt til babyer men bare en som kan skrive vægten fx sådan her 3935, og hvor jeg så kan eje hende efter hun har spist, for at se hvor neget hun spiser.

Anmeld

29. november 2013

..

Mama1304 skriver:

Go'aften baby.

Vi har en vægt herhjemme som fx vejer sådan her 60,3 men vil gerne ha en som vejer sådan her 6035 kg.

Jeg har en rigtig babyvægt du gerne må købe :-) ?

Anmeld

29. november 2013

Karla

Mama1304 skriver:

Go'aften baby.

Har tit set en i vores fakta mener den koster 200 eller 300 kr ved dog ikke om det er noget alle fakta butikker har.

Anmeld

29. november 2013

Maja_4000

Mama1304 skriver:

Jeg skal bruge en, hvor jeg kan se hvor meget hun spiser. Og det kan jeg ikke med en almindelig vægt.

Kan man slet ikke få en i en butik? Det behøver ikke kun være en vægt til babyer men bare en som kan skrive vægten fx sådan her 3935, og hvor jeg så kan eje hende efter hun har spist, for at se hvor neget hun spiser.

http://www.vaegteeksperten.dk/25-babyvaegte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.