Problemer med Fætter Br??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2013

lollandpigen

Er Inde på fætter BR's hjemmeside... Der er 25 %... MEN hvad hjælper det når man ikke kan komme videre fra indkøbskurven.... Den skriver der er ting i indkøbskurven der er udsolgt og man skal slette den varer.... Men uden for alle mine varer står der de er på lager.... HMMMM Andre der har problemer derinde....??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Kløver

Ikke rigtig men min mor bestilte sammen med gaver nogle pixibøger og fik 3 ens x 2

Anmeld

29. november 2013

LinLin

Mystisk....

Var derinde tidligere i dag og måtte gå af og på siden flere gangen før jeg overhovedet kunne gå til kassen...

Men den gemte da heldigvis det jeg havde fundet!

Anmeld

29. november 2013

Muffinmus

Måske fordi de var mere end 3000 der forsøgte at købe konstant:-D de skrev på eb at br siden var overloaded fordi tusindevis stod i kø konstant;-)

Anmeld

30. november 2013

C-Dog

Jeg havde også et værre rod med at få betalt, men fik alt jeg skulle bruge alligevel, Det krævede bare en goooood portion tålmodighed ;-) men hvad gør man ikke for at spare et par hundrede :-D
Fik du købt det du ville?

Anmeld

30. november 2013

Tigger

Jeg brugte hele dagen i går på at komme til og først i går aftes lykkedes det mig. Heldigvis var der ikke udsolgt af det jeg skulle bruge.

Pga tekniske problemer har de forlænget udsalget til og med i dag, så I kan stadig nå det.

Anmeld

30. november 2013

Glad Giraf

Har lige oprettet en tråd om dette... Det er samme problemer i dag

Anmeld

30. november 2013

lollandpigen

C-Dog skriver:

Jeg havde også et værre rod med at få betalt, men fik alt jeg skulle bruge alligevel, Det krævede bare en goooood portion tålmodighed ;-) men hvad gør man ikke for at spare et par hundrede :-D
Fik du købt det du ville?

Jeps fik købt det og sparede 758 kr i alt så det var okay.. Var åbenbart fordi noget i min kurv ikkevar på lager men den viste grønt at dne var på lager... Der fejlen opstod... Men det lykkes....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.