Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er Inde på fætter BR's hjemmeside... Der er 25 %... MEN hvad hjælper det når man ikke kan komme videre fra indkøbskurven.... Den skriver der er ting i indkøbskurven der er udsolgt og man skal slette den varer.... Men uden for alle mine varer står der de er på lager.... HMMMM Andre der har problemer derinde....??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har lige oprettet en tråd om dette... Det er samme problemer i dag
C-Dog skriver: Jeg havde også et værre rod med at få betalt, men fik alt jeg skulle bruge alligevel, Det krævede bare en goooood portion tålmodighed ;-) men hvad gør man ikke for at spare et par hundrede :-D Fik du købt det du ville?
Jeg havde også et værre rod med at få betalt, men fik alt jeg skulle bruge alligevel, Det krævede bare en goooood portion tålmodighed ;-) men hvad gør man ikke for at spare et par hundrede :-D Fik du købt det du ville?
Jeps fik købt det og sparede 758 kr i alt så det var okay.. Var åbenbart fordi noget i min kurv ikkevar på lager men den viste grønt at dne var på lager... Der fejlen opstod... Men det lykkes....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128