er din kæreste/mand en stor størrelse?? Hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. november 2013

1990h

min kæreste er rimelig stor..både bygnings mæssigt og højde mæssigt..

187 høj og vejer omkring 122..

sidder så og kigger på tøj..i de yngre dage gik han meget de de der drengerøvs mærker. skatertøj og sådan..men det jo rimeligt stort.

så er i tvivl om han vil kunne passe tommy hilfiger og fred perrys tshirts og sådan i størrelse xxl??

måske i har en mand som bruger det tøj i den størrelse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

mogms

min mand er 198 høj og nok max 10 kg mere.

men han går meget i skjorter og noget t-shirts, jeg ved ikke lige om de mærker du nævner går op i de størrelser men SIGNAL gør ihvertfald.

Det er det mærke min mand ihvertfald har mest af. Og de har en god pasform.

Anmeld

29. november 2013

1990h

mogms skriver:

men han går meget i skjorter og noget t-shirts, jeg ved ikke lige om de mærker du nævner går op i de størrelser men SIGNAL gør ihvertfald.

tak det vil jeg prøve at kigge på

Anmeld

29. november 2013

1990h

mogms skriver:

hvad størrelse bruger din mand ??

Anmeld

29. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1990h skriver:

min kæreste er rimelig stor..både bygnings mæssigt og højde mæssigt..

187 høj og vejer omkring 122..

sidder så og kigger på tøj..i de yngre dage gik han meget de de der drengerøvs mærker. skatertøj og sådan..men det jo rimeligt stort.

så er i tvivl om han vil kunne passe tommy hilfiger og fred perrys tshirts og sådan i størrelse xxl??

måske i har en mand som bruger det tøj i den størrelse??

Jeg ville måle en t-shirt han har liggende derhjemme...så er det bare at tage målene med i butikken

Anmeld

29. november 2013

mogms

hvad størrelse bruger din mand ??

jeg kiggede lige i skabet

signal: xxxl

oscar: 45-46 /xxl

bison: xxl

og min mand køber de billigste skjorter, han vil godt give 300kr for 1 eller 2 stk for 500kr

Men når 1 skjorte koster 4-500kr så går han videre, og dem han har holder godt og ser lige så smarte ud som de dyrere mærker.

Anmeld

29. november 2013

mogms

Jeg ville måle en t-shirt han har liggende derhjemme...så er det bare at tage målene med i butikken

god ide 

og kig på mærkatet i skjorter, om det er classic fit eller andet, det betyder rigtig meget. Min mand var ude og får nogle nye skjorter for nylig, samme størrelse og mærke, men forskellige "fits" og den ene så ud til at være 2 størrelser for små 

Anmeld

29. november 2013

1990h

mogms skriver:

jeg kiggede lige i skabet

signal: xxxl

oscar: 45-46 /xxl

bison: xxl

og min mand køber de billigste skjorter, han vil godt give 300kr for 1 eller 2 stk for 500kr

Men når 1 skjorte koster 4-500kr så går han videre, og dem han har holder godt og ser lige så smarte ud som de dyrere mærker.

taak

kan ik finde ud af om han ska ha xxl eller xxxl i signal.sidder og kigger på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.