Sutteflaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
10 svar
5 synes godt om
29. november 2013

Anonym trådstarter

Så damer, jeg har et barn på 1 år og 5måneder, som kun vil have flaske, og ikke bare alm mælk jeg giver ham NAN 3. Han gider overhovedet ikke sidde og spise og har brugt flere timer og hele dag uden held .  Hvad skal jeg gøre??

Giver i jeres barn sutteflaske??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

lycly

Når de er 12 mdr har de ikke længere behov for mælken i flasken på samme måde. Så jeg ville i stedet bruge tid på at give ham rigtig mad og så ikke være så bekymret over flasken - han har ikke brug for den længere

Men har du prøvet selv at give ham den?

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Når de er 12 mdr har de ikke længere behov for mælken i flasken på samme måde. Så jeg ville i stedet bruge tid på at give ham rigtig mad og så ikke være så bekymret over flasken - han har ikke brug for den længere

Men har du prøvet selv at give ham den?

Jeg har prøve at lad vær med at give ham sutteflaske men hele dage spiser han ikke og græder. Han bliver ikke glad og se træt ud. Så jeg tænkt han skal bare have sutteflaske så bliver han glad. 

Anmeld

29. november 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg har prøve at lad vær med at give ham sutteflaske men hele dage spiser han ikke og græder. Han bliver ikke glad og se træt ud. Så jeg tænkt han skal bare have sutteflaske så bliver han glad. 

Men han har ikke behov for flasken og flasken er ikke nok. Han skal have rigtig mad, størstedelen af hans kost skal være almindelig mad. Han må jo få alt det I får.
Så det er på tide at I tager kampen og lærer ham at spise rigtigt og fjerne flasken

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Han peger også når han vil have sutteflaske. Jeg bliver ked af det når han ikke gider spise noget. Fra morgen til aften.   Før han blev 12 mdr stoppede han da vi var på ferie var han 14 mdr og han spist overhovedet ikke noget dernede ikke engang lille yoghurt .. Han drikker kun vand og han blev tyndrr ig tynder og jeg begyndt at græder for man kunne bare se knogler. På anden side var han glad og aktiv.. Jeg har prøvet forskelligt mad. Til sidst fik han sutteflaske tilbage. 

Anmeld

29. november 2013

marieo

ville gå til læge hvis han hvis han over længere tid ikke vil spise fast føde. Det kunne lyde som om han måske har en eller fobi forbundet med spisning. Men I skal i hvert fald finde en måde at få ham til at stoppe med den flaske. Han skulle jo have spist fast føde, for længe siden

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

marieo skriver:

ville gå til læge hvis han hvis han over længere tid ikke vil spise fast føde. Det kunne lyde som om han måske har en eller fobi forbundet med spisning. Men I skal i hvert fald finde en måde at få ham til at stoppe med den flaske. Han skulle jo have spist fast føde, for længe siden

Ja han kunne spise vores mad siden han var 7 mdr men efter 14 mdr gider han overhovedet ikke ok to ske fuld og så ikke mere. 

Anmeld

29. november 2013

Jibbe

Når han får almindelig mad får han så selv lov at spise eller mader I ham?

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Når han får almindelig mad får han så selv lov at spise eller mader I ham?

Han kan godt selv spise men nogle gang giver jeg ham det kommer an på mad. Men nu gider han slet ikke sidde og spise

Anmeld

30. november 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Så damer, jeg har et barn på 1 år og 5måneder, som kun vil have flaske, og ikke bare alm mælk jeg giver ham NAN 3. Han gider overhovedet ikke sidde og spise og har brugt flere timer og hele dag uden held .  Hvad skal jeg gøre??

Giver i jeres barn sutteflaske??

Nope, i den alder spiste Bella det samme som os - hun stoppede med sutteflaske da hun var 8 mrd. (også natflasken). 

Jeg ville tage kampen med ham, for han har ikke længere behov kun at få sutteflasken, men også normalt mad. Jeg synes du skal prøve at ringe til din sundhedsplejerske eller læge  Er han evt. ved at få tænder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.