Yes!! Endelig sker der noget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
6 svar
4 synes godt om
29. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg oprettede tråden "og intet er sket". Idag viste scanningen 2 voksende æg henholdsvis 13 og 14 mm  De regner med insemination på tirsdag eller onsdag. Skal tage gonal f indtil på mandag hvor jeg skal scannes igen og ja, så bliver det forhåbentlig insemination på tirsdag eller onsdag  så håber jeg da virkelig at den er der denne gang. Og at den så holder ved 

Så  For at de små æggebasser fortsætter med at vokse så de er klar til en ægløsning efter weekenden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

komnumini

Åh, bliver så glad når jeg læser en tråd som denne. Jeg er selv i hormonbehandling, og går pt og mærker efter ømme bryster i håb om, at der har været gevinst 

Jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer!

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

komnumini skriver:

Åh, bliver så glad når jeg læser en tråd som denne. Jeg er selv i hormonbehandling, og går pt og mærker efter ømme bryster i håb om, at der har været gevinst 

Jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer!

Jeg krydser for Dig 

Jamen man må jo glæde sig over de "små" ting, for ellers ville det jo være ulideligt at være i denne begandlingsverden.. 

Anmeld

29. november 2013

et-ønske

Jeg skal nok krydse ALT

Jeg havde også nogle lidt fesne æg, men bum bum efter 1. IUI er jeg nu 12+3 idag med tvillinger

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg skal nok krydse ALT

Jeg havde også nogle lidt fesne æg, men bum bum efter 1. IUI er jeg nu 12+3 idag med tvillinger

Stort tillykke! Har en lille drøm om tvillinger, meen chancerne er jo meget små. Er bare glad hvis der kommer 1 lille mirakel 

Tak for dine 

Anmeld

29. november 2013

Kløver

Krydser for at det nu er jeres tur

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Krydser for at det nu er jeres tur

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.