Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg oprettede tråden "og intet er sket". Idag viste scanningen 2 voksende æg henholdsvis 13 og 14 mm De regner med insemination på tirsdag eller onsdag. Skal tage gonal f indtil på mandag hvor jeg skal scannes igen og ja, så bliver det forhåbentlig insemination på tirsdag eller onsdag så håber jeg da virkelig at den er der denne gang. Og at den så holder ved
Så For at de små æggebasser fortsætter med at vokse så de er klar til en ægløsning efter weekenden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh, bliver så glad når jeg læser en tråd som denne. Jeg er selv i hormonbehandling, og går pt og mærker efter ømme bryster i håb om, at der har været gevinst
Jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer!
komnumini skriver: Åh, bliver så glad når jeg læser en tråd som denne. Jeg er selv i hormonbehandling, og går pt og mærker efter ømme bryster i håb om, at der har været gevinst Jeg krydser fingre og håber på det bedste for jer!
Jeg krydser for Dig
Jamen man må jo glæde sig over de "små" ting, for ellers ville det jo være ulideligt at være i denne begandlingsverden..
et-ønske skriver: Jeg skal nok krydse ALT Jeg havde også nogle lidt fesne æg, men bum bum efter 1. IUI er jeg nu 12+3 idag med tvillinger
Jeg skal nok krydse ALT Jeg havde også nogle lidt fesne æg, men bum bum efter 1. IUI er jeg nu 12+3 idag med tvillinger
Stort tillykke! Har en lille drøm om tvillinger, meen chancerne er jo meget små. Er bare glad hvis der kommer 1 lille mirakel
Tak for dine
Maja84 skriver: Krydser for at det nu er jeres tur
Krydser for at det nu er jeres tur
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128