Den bliver ikke positiv ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

Min æggeløsning test bliver bare ikke positiv, skulle ellers ha haft den idag. Men alle mine teste op til denne uge har været nigative og det forstår jeg altså ikke, ved godt der står på pakken at man ikke skal drikke noget de første 2 timer inden man tester. Og jeg er så virkelig en som drikker meget på en dag. Det vildt så meget jeg drikker, har noget det noget med testen at den ikke vil blive positiv. Ved godt at man ikke må tage en æggeløsning test om morgen, men det gør jeg altså for at se om der kommer 2 streger. Er stadig sammen med manden hver anden dag selv om den ikke bliver positiv er jeg helt gal på den !?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

MarieLouise

Jeg testede ligesom dig og den forblev bare negativ! Indtil dag 19.. Så blev den pludselig positiv

Anmeld

29. november 2013

Lotus86

Tænker der nok er en grund til at der står at man ikke skal drikke op til, og at man ikke skal tage den om morgenen, så måske det var en ide at starte med at 'overholde' de ting?

Anmeld

29. november 2013

Snevejr84

Det er ikke alle der kan fange den, men derfor betyder det ikke du ikke har haft det. Jeg prøvede det i en uge, det virkede ikke. Hverken alm eller digital. Men gravid blev jeg alligevel

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

MarieLouise skriver:

Jeg testede ligesom dig og den forblev bare negativ! Indtil dag 19.. Så blev den pludselig positiv

Denne test er fra kl 8 om morgen ? Ved godt man ikke må tage den om morgenen. Tror jeg tager en igen kl 12 men selv om jeg ikke kan få den positiv, er jeg stadig sammen med manden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Tænker der nok er en grund til at der står at man ikke skal drikke op til, og at man ikke skal tage den om morgenen, så måske det var en ide at starte med at 'overholde' de ting?

Ja det kunne godt være at jeg skulle prøve det prøver at lade hver med at drikke fra nu af og til kl 12 og så teste igen

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Det er ikke alle der kan fange den, men derfor betyder det ikke du ikke har haft det. Jeg prøvede det i en uge, det virkede ikke. Hverken alm eller digital. Men gravid blev jeg alligevel

Okay. Men jeg bliver ved med at teste. Så måske bliver den positiv men er stadig sammen med manden alligevel hver anden dag !!! Her er et billede fra i morges af

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. november 2013

ano14316

Det er jo ikke sikkert din ægløsning ligger Idag bare fordi den burde... 

Jeg har altid haft regelmæssig mens, jeg bliver nemt gravid (1. med spiral, 2. Gang i første forsøg). Har en alm cyklus på 30 dage, og alligevel er jeg blevet rykket 14 og 6 dage i graviditeterne.. altså er min ægløsning helt skæv i forhold til normalen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.