Julegave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
6 svar
5 synes godt om
28. november 2013

mor88

Vores datter har en fantastisk dagplejemor!! En sød og rar og rolig dagplejemor, der altid tænker på børnene før hende selv og når man har så god en dagplejemor, skal hun selvfølgelig have en julegave spørgsmålet er bare hvad hun skal have?

Nogen idéer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Kris89

mor88 skriver:

Vores datter har en fantastisk dagplejemor!! En sød og rar og rolig dagplejemor, der altid tænker på børnene før hende selv og når man har så god en dagplejemor, skal hun selvfølgelig have en julegave spørgsmålet er bare hvad hun skal have?

Nogen idéer?

jeg er blevet rigtig stor tilhænger af gavekort til et lokalt spisested..

man komme så sjældent ud og får noget godt at spise (vi gør i hvert fald) men det gør man hvis man får et gavekort

folk har jo alt idag

Anmeld

28. november 2013

mor88

Kris89 skriver:

jeg er blevet rigtig stor tilhænger af gavekort til et lokalt spisested..

man komme så sjældent ud og får noget godt at spise (vi gør i hvert fald) men det gør man hvis man får et gavekort

folk har jo alt idag

Ja, det er jo rigtigt
Tak for forslag, det skriver jeg ned som en mulighed

Anmeld

28. november 2013

Maja88

mor88 skriver:

Nogen idéer?

Vi gav en julekugle det ene år.. 

Altså med aprillas navn..

Kan ikke huske det andet år.. 

Anmeld

28. november 2013

Maja88

mor88 skriver:

Nogen idéer?

Da hun stoppede i dp gav vi en willow tree figur

Anmeld

28. november 2013

Glad Giraf

mor88 skriver:

Nogen idéer?

Jeg har selv arbejdet i en privat dagpleje, vi fik mange forskellige ting.
Chokolade, lys, julepynt har også en gang fået fine grydelapper fordi en mor og jeg havde joket om grydelapper...

Jeg blev glad uanset hvad det var, for det betød at man var en stor del af forældre og børnenes liv...
Men en kurv med lidt blandet lækkert, olie, nødder, lys, chokolade osv falder altid i god jord

Anmeld

28. november 2013

EnSødMor

mor88 skriver:

Nogen idéer?

Hvad med et julekort, hvor der står god jul osv?

eller en fin kurv med lidt godter i. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.