dele ud i vuggestue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

mor88

Olivers-mor skriver:

hej!

har en dreng der bliver 2 på tirsdag og vi vil jo mægtig gerne dele ud nede i vuggestuen, men hvad deler man ud til så bette pus?.. der skal helst ikke være for meget sukker i da institutionen helst ser så lidt sukker som muligt i det ungerne spiser..

så kom gerne med forslag.. vi delte ikke ud til 1 års fødselsdag da vi holdte ham hjemme så er nybegynder i dette område!

Til 2 års fødselsdagen bagte jeg boller og lavede et smiley på hver bolle med rosiner og chokoladeglasur det var et stort hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Maja_4000

Olivers-mor skriver:

hvilket frugt deler i så ud?

Tager Caroline med ud og handle og så vælger hun hehe

Anmeld

28. november 2013

Maja_4000

Olivers-mor skriver:

hvilket frugt deler i så ud?

Tager Caroline med ud og handle og så vælger hun hehe

Anmeld

28. november 2013

Mivsen

Min søn har lige holdt 2 års fødselsdag i hans dagpleje.

Da de får hjemmebagte boller hver dag og lækkert frugt, skulle det være noget andet.

Jeg lavede hjemmelavede sunde havergrynskugler og smoothie.. Og de var vilde

Ellers hjemmebagt boller med smør, fingenstang, pølsehorn, forskelligt lækkert frugt, ostehaps, græsk yoghurt/vanille yoghurt med lækkert frugt skåret i små stykker (hindbær, banan, blåbær, osv..)

Anmeld

28. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Boller med glasur er altid et hit.

De går godt nok i bh og har begge de sidste par gange haft popcorn med

Anmeld

29. november 2013

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Olivers-mor skriver:

frugt pindsvin? lyder spændende

Udhulede en ananas, og skar forskellige frugter ud, og sat på spyd og ned i skallen af ananas'en. Brugte rosiner som øjne.

Børnene elskede den og Valdemar nød at være med til at lave det

Anmeld

29. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Olivers-mor skriver:

hej!

har en dreng der bliver 2 på tirsdag og vi vil jo mægtig gerne dele ud nede i vuggestuen, men hvad deler man ud til så bette pus?.. der skal helst ikke være for meget sukker i da institutionen helst ser så lidt sukker som muligt i det ungerne spiser..

så kom gerne med forslag.. vi delte ikke ud til 1 års fødselsdag da vi holdte ham hjemme så er nybegynder i dette område!

Jeg havde købt søde papirmuffinsforme i forskellige farver og puttede forskellige frugt i. Nu har min dreng fødselsdag mens man stadig kunne finde lækre bær, men den sæson tror jeg er over. Så jeg ville ligge et par stykker af en clementin, lidt rosiner, et mindre stykke af en frugtstang osv. Børn synes det er hyggeligt at have deres eget og så er der lidt at vælge imellem
Jeg havde lagt dem pænt ovenpå hinanden i et rundt fad så det godt kunne ligne en kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.