Fuck hvor træls :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

Bløder 3+3 meget frisk og slimet helt lyst rødt. Øv bøv så vi igang med 6 cyklus har dog ingen mens smerte kun jag i den side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Bløder 3+3 meget frisk og slimet helt lyst rødt. Øv bøv så vi igang med 6 cyklus har dog ingen mens smerte kun jag i den side

håber du bare er en af dem der bløder i graviditeten.

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

håber du bare er en af dem der bløder i graviditeten.

Det gjorde jeg i den første gravidtet, men nu min cyklus da endnu kortere 25 bløder ikke til at kunne fylde et bind, det kommer ikke i klumper kun i slim plejer bare først a bløde på test dag 3+5, er så træt af det, frustreret ((

Anmeld

28. november 2013

Kløver

Når det er så tidligt kan det være en implationsblødning som kommer når de befrugtede æg sætter sig fast og graver sig ind i slimhinden

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Når det er så tidligt kan det være en implationsblødning som kommer når de befrugtede æg sætter sig fast og graver sig ind i slimhinden

Ved implant blødning er det så normalt det meget lyst rødt helt lyst og ikke tykt? Der er lidt når jeg tøre mig. Det kom faktisk efter en gå tur på 12 km så jeg der var slim og lidt blod i mine trusser :-(

Anmeld

28. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Ved implant blødning er det så normalt det meget lyst rødt helt lyst og ikke tykt? Der er lidt når jeg tøre mig. Det kom faktisk efter en gå tur på 12 km så jeg der var slim og lidt blod i mine trusser :-(

Jeg kan ikke garantere det er det, men nogle har en lille blødning eller rødligt udflåd når ægget sætter sig fast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.