Stenalderkost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
11 svar
1 synes godt om
28. november 2013

Cathrine F

Hej folkens

Er der nogen her der har afprøvet stenalderkost og hvilken erfaringen har i med det?

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

*Pingvinen*

Cathrine F skriver:

Hej folkens

Er der nogen her der har afprøvet stenalderkost og hvilken erfaringen har i med det?

Knus.

Ja jeg er på Paleo livsstil. Har skrevet et indlæg i "Før rund, nu sund" om det.

Jeg har før været på det, men denne gang er det helt perfekt

Har en veninde der har tabt sig over 30 kg på det. Hun guider mig ret meget med det.

Jeg føler jeg kan spise alt det gode, uden at synde, jeg bliver mæt og jeg føler mig både "ren" og veltilpas. Er aldrig sulten og har det i det hele taget fantastisk frit på det.

Denne her side startede jeg på. Den gav mig en fin begyndelse og selvfølgelig supplerende fra min veninde.

http://paleo-kost.dk/

Anmeld

28. november 2013

Dianabk

Cathrine F skriver:

Hej folkens

Knus.

Jep, det er fantastisk har tabt mig 12 kg (med motion) min mand har tabt sig 10 kg og har ikke ændret på sine trænings vaner. Man kan få lov til at spise godt og lige så meget som man vil (med måde selvfølgelig) og vil du have brød skal du bare bage det selv.

Anmeld

28. november 2013

Skouboe

Nu spiser jeg ikke paleo, men LCHF istedet, det fungerer bedre for mig, og nogle af de ting man må spise på paleo bryder mit blodsukker sig ikke om.

Fælles for de 2 diæter er dog fraværet af kulhydrater, og det har virkeligt gjort en forskel for min krop og for mit velvære. Jeg kan kun råde dig til at prøve dig frem - tag tingene lige så stille i starten, for mange omvæltninger forvirrer bare, og så ender man med at opgive.

Anmeld

28. november 2013

Studerendemor

Cathrine F skriver:

Hej folkens

Knus.

Jeg startede for 14 dage siden og har tabt fire kg  Og det er på trods af, jeg sidste weekend var til koncert og drak øl...

Jeg har overhovedet ikke lyst til kulhydrater, søde- eller fede  sager, og jeg synes at jeg får dejlig mad, samt ekstra energi. 

Anmeld

28. november 2013

helle85

*Pingvinen* skriver:

Ja jeg er på Paleo livsstil. Har skrevet et indlæg i "Før rund, nu sund" om det.

Jeg har før været på det, men denne gang er det helt perfekt

Har en veninde der har tabt sig over 30 kg på det. Hun guider mig ret meget med det.

Jeg føler jeg kan spise alt det gode, uden at synde, jeg bliver mæt og jeg føler mig både "ren" og veltilpas. Er aldrig sulten og har det i det hele taget fantastisk frit på det.

Denne her side startede jeg på. Den gav mig en fin begyndelse og selvfølgelig supplerende fra min veninde.

http://paleo-kost.dk/

må jeg spørge hvor meget i ca bruger på mad på den?? tror du man kan klare det nå man har 600 kr om ugen til alt

Anmeld

28. november 2013

MMOGM

Dianabk skriver:

Jep, det er fantastisk har tabt mig 12 kg (med motion) min mand har tabt sig 10 kg og har ikke ændret på sine trænings vaner. Man kan få lov til at spise godt og lige så meget som man vil (med måde selvfølgelig) og vil du have brød skal du bare bage det selv.

På hvor lang tid har i tabt så meget, hvis jeg må spørge 

Super godt gået

Anmeld

28. november 2013

Dianabk

MMOGM skriver:

På hvor lang tid har i tabt så meget, hvis jeg må spørge 

Super godt gået

Tror ca 5-6 mdr

Anmeld

28. november 2013

*Pingvinen*

helle85 skriver:

må jeg spørge hvor meget i ca bruger på mad på den?? tror du man kan klare det nå man har 600 kr om ugen til alt

Åh jeg ved ikke med økonomien - har kun været på det i en uge og hos os, kræver det tilvending, da mand og børn ikke vil have helt det samme som mig. Også skal jeg lige finde ud af, hvad der er vigtigt for mig, hvad jeg skal bruge og hvor meget.

Jeg savner overhovedet ikke kulhydrater, stivelse og har ikke en sød tand. Brød savnede jeg sidste gang, jeg prøvede Paleo, men denne gang har jeg selv bagt mit brød. Får 1-2 skiver om dagen, men næsten altid kun 1 skive med Lurpak smør på. Virkelig virkelig mættende! Det består kun af kerner, nødder, æg og olie. SÅ nemt. Alt blandes sammen (det er flydende) hældes i en franskbrødsform også ind i ovnen i 1 time. Kan holde sig i køleskabet i en uge. Arhmen det er så perfekt til mig...

Anmeld

29. november 2013

helle85

*Pingvinen* skriver:

Åh jeg ved ikke med økonomien - har kun været på det i en uge og hos os, kræver det tilvending, da mand og børn ikke vil have helt det samme som mig. Også skal jeg lige finde ud af, hvad der er vigtigt for mig, hvad jeg skal bruge og hvor meget.

Jeg savner overhovedet ikke kulhydrater, stivelse og har ikke en sød tand. Brød savnede jeg sidste gang, jeg prøvede Paleo, men denne gang har jeg selv bagt mit brød. Får 1-2 skiver om dagen, men næsten altid kun 1 skive med Lurpak smør på. Virkelig virkelig mættende! Det består kun af kerner, nødder, æg og olie. SÅ nemt. Alt blandes sammen (det er flydende) hældes i en franskbrødsform også ind i ovnen i 1 time. Kan holde sig i køleskabet i en uge. Arhmen det er så perfekt til mig...

okay tak jeg vil prøve at kigge på den side du skrev

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.