P-pille stop - Hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. november 2013

Lineo

Hejsa. 

Jeg er i forbindelse med ønsket om at blive gravid stoppet med at tage p-piller. Jeg har taget p-piller i ca. 9 år, og før jeg startede med at tage dem var min cyklus meget uregelmæssig. Nu, efter jeg er stoppet kom min første mens. præcis til tiden. Problemet er nu, at jeg forventede at få mens. igen i søndags, den er bare ikke kommet endnu.

Mit spørgsmål er nu, hvordan andre har oplevet deres cyklus efter p-pille stop? Jeg synes nemlig det er underligt at den første mens. kom til tiden, når den denne gang er så forsinket...

Håber nogen kan hjælpe.

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

VIPpigen

Har du evt testet??

Det kan svinge hvordan ens cyklus er efter pille stop. Og den skal kun lige til at finde sig selv uden et medikament som siger hvad den skal gøre...

test, og er den negativ, så vent. Nogen kan også springe en mens over

Anmeld

28. november 2013

EnSødMor

Lineo skriver:

Hejsa. 

Jeg er i forbindelse med ønsket om at blive gravid stoppet med at tage p-piller. Jeg har taget p-piller i ca. 9 år, og før jeg startede med at tage dem var min cyklus meget uregelmæssig. Nu, efter jeg er stoppet kom min første mens. præcis til tiden. Problemet er nu, at jeg forventede at få mens. igen i søndags, den er bare ikke kommet endnu.

Mit spørgsmål er nu, hvordan andre har oplevet deres cyklus efter p-pille stop? Jeg synes nemlig det er underligt at den første mens. kom til tiden, når den denne gang er så forsinket...

Håber nogen kan hjælpe.

- Line 

Hej du, det er mEget normalt, min første mens kom også med det samme efter pille stop mens den næste kom 1 uge forsinket, jeg troede skraks jeg var gravid, men kroppen skal lige finde sig selv.. ;-) 

Anmeld

28. november 2013

JGeo

Jeg var på P-piller i lidt over 10 år og smed dem i august i år, da vi har planer om PB indenfor nogle måneder.
Jeg fik også menstruation som normalt efter pillerne.
Derefter var min næste cyklus på 46 dage, 38 dage og er nu i min 3. cyklus på dag 39 og ingen tegn på menstruation + en negativ graviditetstest fra i morges.
Det er mega frustrerende at have en så lang og uregelmæssig menstruation

Anmeld

28. november 2013

Maja88

Jeg fik mens de der dage efter pille stop som man normalt gør...

En så gik der 5 måneder uden mens og så var jeg gravid..

Var på pillen i 9år..

Anmeld

28. november 2013

christina92

Lineo skriver:

Hejsa. 

Håber nogen kan hjælpe.

- Line 

Jeg havde pludselig en cyklus på 42 dage efter stop. Min første mens efter stop kom også til tiden 

Held og lykke med pb!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.