Mærkelige brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. november 2013

Anonym trådstarter

Er underligt spørgsmål, me noget der presser på og jeg har søgt og søgt info på nettet.

Jeg er ikke gravid, har hormonspiral.... Jeg har aldrig haft særlig følsomme brystvorter, egentlig kun som gravid og ammende har jeg tænkt over dem. Her den sidste stykke tid kan jeg mærke dem hele tiden, alla mælken løber er det nærmeste jeg kan komme en forklaring, de har også skiftet farve og er strittende (har ellers sådan nogen flade nogen). Jeg har også haft hvid beskidt i - igen lige som når jeg har ammet - men men men det er til så lige knapt 3 år siden jeg ammede 

Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg tænker selv umiddelbart hormonforandringer, og det kan vel komme igennem hele livet, men ville jo gerne det stoppede for det er møg irriterende. Har selvsagt også fundet skræmmehistorier på nettet, men da det er på begge bryster frygter jeg ikke brystkræft, men der er også andre skræmmehistorier om hypofysen der producerer det hormon der er mælkeskabende... Men tror egentlig det er helt harmløst, ville bare gerne en sagde: det har jeg også prøvet og det er ingen ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Lineo

Jeg har lidt af den samme oplevelse som du..

Jeg har heller aldrig rigtig kunnet mærke mine brystvorter, men efter jeg er stoppet med at tage p-piller har jeg i perioder vildt følsomme brystvorter. 

Jeg kan ikke komme med et konkret svar på hvorfor, men jeg er ret overbevist om, at det skyldes hormon forandringer, da også mine bryster er ømme i perioder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.