Er underligt spørgsmål, me noget der presser på og jeg har søgt og søgt info på nettet.
Jeg er ikke gravid, har hormonspiral.... Jeg har aldrig haft særlig følsomme brystvorter, egentlig kun som gravid og ammende har jeg tænkt over dem. Her den sidste stykke tid kan jeg mærke dem hele tiden, alla mælken løber er det nærmeste jeg kan komme en forklaring, de har også skiftet farve og er strittende (har ellers sådan nogen flade nogen). Jeg har også haft hvid beskidt i - igen lige som når jeg har ammet - men men men det er til så lige knapt 3 år siden jeg ammede 
Er der nogen der har oplevet noget lignende? Jeg tænker selv umiddelbart hormonforandringer, og det kan vel komme igennem hele livet, men ville jo gerne det stoppede for det er møg irriterende. Har selvsagt også fundet skræmmehistorier på nettet, men da det er på begge bryster frygter jeg ikke brystkræft, men der er også andre skræmmehistorier om hypofysen der producerer det hormon der er mælkeskabende... Men tror egentlig det er helt harmløst, ville bare gerne en sagde: det har jeg også prøvet og det er ingen ting.
Anmeld