Øh, jeg fatter det ikke..... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde min sidste rigtige mens d.23-24-25-26 OKtober, jeg pletbløder så meget lidt d. 20-21-22 November, en enkelt klat om dagen, meget lidt rosa udflåd

Jeg har så i den sidste uges tid testet æl, og har hver dag i 8 dage fået positive æltest, nogle knald positiv, andre er blot positive, altså hvor teststregen er li så tydelig som kontrolstregen

Tog en g-test imorgen, men negativ

MEN tæller mine pletblødninger d 20-21-22 Nov, for mens?

Hjlæp, min cyklus har altid været på 27-29 dage, jeg fatter hat af det her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

op

Anmeld

28. november 2013

Sandratoft

Det er svært at vide, om pletblødningen er din mens, eller hvad det mon kunne være. Har ikke rigtig nogle råd til dig, udover at du måske kan teste igen på mandag

Anmeld

28. november 2013

modesty

Anonym skriver:

Jeg havde min sidste rigtige mens d.23-24-25-26 OKtober, jeg pletbløder så meget lidt d. 20-21-22 November, en enkelt klat om dagen, meget lidt rosa udflåd

Jeg har så i den sidste uges tid testet æl, og har hver dag i 8 dage fået positive æltest, nogle knald positiv, andre er blot positive, altså hvor teststregen er li så tydelig som kontrolstregen

Tog en g-test imorgen, men negativ

MEN tæller mine pletblødninger d 20-21-22 Nov, for mens?

Hjlæp, min cyklus har altid været på 27-29 dage, jeg fatter hat af det her?

Det er der jo ikke rigtigt nogle af os der kan svare på. Kroppen opfører sig nogle gange mærkeligt.

Jeg synes bare at I skal have sex hver 2.-3. dag, og mon ikke at din cyklus er tilbage til normal i næste måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.