cloud b natlampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
11 svar
1 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Med eller uden musik?? Jer der har den bruger i musikken eller har i fortrudt at i ikke købte med musik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Med eller uden musik?? Jer der har den bruger i musikken eller har i fortrudt at i ikke købte med musik?

Vi har en uden musik. Og ville heller ikke have den med musik. For det ville bare holde Isabella vågen. Men idet hele taget har det været spild af penge at købe vores, for Isabella gider den ikke. Hun kan godt tage den med i seng men det ender altid med at vi skal fjerne den ellers falder hun ikke i søvn hehe

Men personligt tror jeg den forstyrre for meget hvis der er musik i. Ved det self ikke. Men det er bare min tanke

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Vi har en uden musik. Og ville heller ikke have den med musik. For det ville bare holde Isabella vågen. Men idet hele taget har det været spild af penge at købe vores, for Isabella gider den ikke. Hun kan godt tage den med i seng men det ender altid med at vi skal fjerne den ellers falder hun ikke i søvn hehe

Men personligt tror jeg den forstyrre for meget hvis der er musik i. Ved det self ikke. Men det er bare min tanke

Plejer altid at tænde musikken i babyalarmen når han skal sove, så er lidt i tvivl.

Anmeld

27. november 2013

C-Dog

Vi havde uden musik. Når de når en vis alder begynder musikken at forstyrre og eller kvikke dem op til leg, og det jo ikke lige sagen når de skal puttesove. Det er ihvertfald min erfaring :-)

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Vi havde uden musik. Når de når en vis alder begynder musikken at forstyrre og eller kvikke dem op til leg, og det jo ikke lige sagen når de skal puttesove. Det er ihvertfald min erfaring :-)

Tak, det bliver den uden så. Den anden er også en del dyere (:

Anmeld

28. november 2013

Clisolka

Havanagila skriver:

Jeg kunne have skrevet præcis det samme! 

Anmeld

28. november 2013

Masig

Vi har lige købt en til vores søn i julegave... Vi har købt den uden musik, da han ikke sover til musik mere.... Han har sådan en lille bamse der kan trækkes op i halen, og så spiller en lille godnatmelodi på 20 sekunder ca.... Det får ham lige til at falde lidt til ro og føle sig tryg, men ja som de andre siger, så vil konstant musik vist bare forstyrre ham nu (han er 16 mdr)... Da han var mindre kunne han ikke sove uden musik, men det har altså ændret sig, så afhængig af dit barns alder, så vil jeg nok råde dig til den uden musik 

Anmeld

28. november 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Vi har mariehønen der viser stjerner. Ingen musik. Den er GULD værd. Isabella falder så fint i søvn alene med den . hun vælger hvilken farve og så bliver hun puttet. Så her kan den ikke undværes 

Anmeld

28. november 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Plejer altid at tænde musikken i babyalarmen når han skal sove, så er lidt i tvivl.

Hvis han er vanttil musik og kan sove for det ville jeg da helt sikkert købe en med musik håber du får mere succes med den end vi har haft

Anmeld

28. november 2013

Jupiter

Bare lige en tilføjelse:

Musikken skulle være RET høj, så det er nok også lige værd at have med i overvejelserne.

Min søster måtte fjerne den fra hendes søn, for han blev bange når den startede.

Vi har den uden musik og den er et hit. Den har tre farver, og min datter bruger ofte 10 minutter på at se på stjernerne før hun falder i søvn af sig selv (hun er 6 mdr.) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.