Hjælp piger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

788 visninger
9 svar
12 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger .
Sagen er den jeg er gravid med mig og kærestens barn jeg er 9 uger henne og har det virkelig a lort til .
Mig og min kæreste er netop flyttet i et lejet hus hvor min kæreste nu har sat regner op omkring min hund den må ikke være i sofa mere eller i sengen (mops) dette syntes jeg er vildt latterligt

- jeg føler heller ikke rigtig vi har noget sammen mere andet end venne plan, men om fordi jeg har det så dårligt ved jeg ikke

- overvejer virkelig og slutte det her både for min og min datters skyld 6 år . Så vi måske kunne flytte tilbage i vores lejlighed .

Men hvad med baby? Ville i overveje en abort eller :"(
Ingen negative beskeder tak . Har nok og se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Sandratoft

Det væsenstlige er vel, om du har nogle kærestefølelser for ham? 

Det med din hund, kan jeg godt forstå, det er surt med hundehår der. 

Anmeld

27. november 2013

Lililili

Prøv evt. At få en god snak sammen og hør' hvor han står. Har i noget at arbejde på i forholdet, evt. Terapi. Eller vil han egentlig også gerne videre, så det måske smart at få afklaret mu. I forhold til hunden.... tja det vidst et mindre problem i forhold til det andet :-) Håber det hele løser dig :-)

Anmeld

27. november 2013

Lililili

Klik her og skriv...

Anmeld

27. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej piger .
Sagen er den jeg er gravid med mig og kærestens barn jeg er 9 uger henne og har det virkelig a lort til .
Mig og min kæreste er netop flyttet i et lejet hus hvor min kæreste nu har sat regner op omkring min hund den må ikke være i sofa mere eller i sengen (mops) dette syntes jeg er vildt latterligt

- jeg føler heller ikke rigtig vi har noget sammen mere andet end venne plan, men om fordi jeg har det så dårligt ved jeg ikke

- overvejer virkelig og slutte det her både for min og min datters skyld 6 år . Så vi måske kunne flytte tilbage i vores lejlighed .

spørg dig selv om du vil have flere børn?
Vil du have flere børn nu eller senere i livet?
Vil du have børn med denne mand?
Ser du dig selv blive gammel sammen med denne mand?
Har du lyst til at arbejde på forholdet for at få det til at fungere?
Har du lyst til at kæmpe for at få det til at fungere?
Elsker du ham?

Det med hunden synes jeg nu er en fin regel

Anmeld

27. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej piger .

Kan nu godt forstå hunden ikke må være i sofa og seng. Især hvis i skal have baby

Men synes du skal overveje om du vil være sammen med manden mere og om du vil have et barn med ham.

Anmeld

27. november 2013

Lotus86

Hvis det kan gå dig så meget på, at han ikke vil have hunden i seng og sofa, tror du så ikke du skulle vente lidt med at tage nogle beslutninger? Lyder til at det er hormonerne der spiller lidt ind?

Anmeld

27. november 2013

C-Dog

Bvdr Jeg vil heller ikke ha hunden i sengen, sofa kan lige gå, hvis hun laver hundeøjne ;-) hehe. Kan i ikke gå på kompromis- OK Du vil ikke ha hunden i seng eller sofa men så synes jeg tilgengæld hun fortjener en lækker pude ved sofa og seng. Eller noget i den stil. Mht selve forholdet, hvis du ikke er lykkelig skal du jo ikke leve sådan, snak med ham, få ændret på de ting der gør dig ulykkelig og hvis han ikke vil det jamen så skal du jo ikke bo eller have barn med ham. Ens børns og ens egen lykke er vigtigere end ens kærestes. Man skal ikke spilde sit liv på at gøre andre glade hvis det betyder man glemmer sig selv.

Anmeld

27. november 2013

BettyBoop

Da jeg var gravid var jeg helt ved siden af mig selv - også i lang tid bagefter. Måske har du det også sådan...

Måske kan du prøve at tænke over hvordan du havde det inden du blev gravid. Var det noget I havde snakket om og ønskede skulle ske? Har I været sammen længe - og kender hinanden godt? Føler du dig tryg med/hos ham?

Ligger der mere bag? ... Er det med hunden bare én ting - eller én ting ud af flere, hvor du føler, at han dikterer hvordan tingene skal være?

Anmeld

27. november 2013

modesty

Hej piger .

Spørg dig selv, og giv dig selv et 100% ærligt svar: Elsker du ham?

Hvis svaret er ja, så snak med ham om dine tanker, kommunikér med ham, sørg for at I er i det her parforhold sammen.

Hvis svaret er nej, så gå fra ham, og ja, jeg ville få en abort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.