Hvad så nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
10 svar
1 synes godt om
27. november 2013

Cosmo&Maia

Andre der har været igennem IVF som endte med en MA, og derfor skulle ud i fryseforsøg ?

Hvornår kunne i melde jer til behandling igen og hvordan er det gået jer ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Cosmo&Maia

Cosmo&Maia skriver:

Andre der har været igennem IVF som endte med en MA, og derfor skulle ud i fryseforsøg ?

Ingen der har været igennem det ? 

Anmeld

27. november 2013

WantingBaby2012

Cosmo&Maia skriver:

Altså har ikke prøvet en MA. Men har haft 2 SA'er. Tror de fleste klinikker foretrækker at man har minimum en cyklus mellem forsøgene. Sådan var det ihvertfald for os. Men ved fryseæg skal du jo ikke have så meget medicin vel? Så måske i kan gå igang allerede ved næste mens. 

Krydser fingre for jer. 

Ved hvor hårdt det er at miste! 

Anmeld

27. november 2013

Cosmo&Maia

WantingBaby2012 skriver:

Altså har ikke prøvet en MA. Men har haft 2 SA'er. Tror de fleste klinikker foretrækker at man har minimum en cyklus mellem forsøgene. Sådan var det ihvertfald for os. Men ved fryseæg skal du jo ikke have så meget medicin vel? Så måske i kan gå igang allerede ved næste mens. 

Krydser fingre for jer. 

Ved hvor hårdt det er at miste! 

Jeg skal slet ikke have medicin denne gang, da det bliver i min egen cyklus æggene bliver lagt op.

Jeg har lige læst mine papir igennem med fryseforsøg og der står at jeg kan tilmelde mig, når jeg er klar til det. 

Så  er det vel bare at vente på mens .

Det er super hårdt  at miste 

Anmeld

28. november 2013

ønskebørn74

Cosmo&Maia skriver:

Jeg skal slet ikke have medicin denne gang, da det bliver i min egen cyklus æggene bliver lagt op.

Jeg har lige læst mine papir igennem med fryseforsøg og der står at jeg kan tilmelde mig, når jeg er klar til det. 

Så  er det vel bare at vente på mens .

Det er super hårdt  at miste 

HCG skal være ude af kroppen og der skal gå en cyklus.

Er ked af i skulle igennem sådan noget lort.. 

Anmeld

28. november 2013

Cosmo&Maia

ønskebarn74 skriver:

HCG skal være ude af kroppen og der skal gå en cyklus.

Er ked af i skulle igennem sådan noget lort.. 

Har lige snakket med klinikken de siger at vi kan tilmelde os når 2. mens dukker op.. Så er det bare spændende og se hvornår den har tænkt sig at dukke op, efter at kroppen har været gravid i 3 måneder ovenpå behandling med en masse hormoner 

De er nu ret sikre på at den allerede kommer i december, hvorfor ved jeg så ikke, men man kan jo håbe de har ret.

Det var heller ikke lige den NF vi havde håbet på eller regnet med, men sådan skulle det åbenbart være 

Anmeld

28. november 2013

ønskebørn74

Cosmo&Maia skriver:

Har lige snakket med klinikken de siger at vi kan tilmelde os når 2. mens dukker op.. Så er det bare spændende og se hvornår den har tænkt sig at dukke op, efter at kroppen har været gravid i 3 måneder ovenpå behandling med en masse hormoner 

De er nu ret sikre på at den allerede kommer i december, hvorfor ved jeg så ikke, men man kan jo håbe de har ret.

Det var heller ikke lige den NF vi havde håbet på eller regnet med, men sådan skulle det åbenbart være 

Kæmpe krammer.. 

Har selv været igennem flere sa'er igennem vort behandlings forløb.. Vi startede i behandling i 2004 og først nu er vi forældre.. Og så til lækre tvillinge drenge.. 

Giv ikke op, for når de først er der, er de det hele værd..

Anmeld

28. november 2013

Cosmo&Maia

ønskebarn74 skriver:

Kæmpe krammer.. 

Har selv været igennem flere sa'er igennem vort behandlings forløb.. Vi startede i behandling i 2004 og først nu er vi forældre.. Og så til lækre tvillinge drenge.. 

Giv ikke op, for når de først er der, er de det hele værd..

Selvom det hele føles håbløst lige nu, så giver jeg bestemt ikke op. Det eneste der holder mig oppe lige nu, er at vi kan fortsætte behandling så snart mens har været her 2 gange.

Er det frysebehandling du har fået tvillinger ved ? 

Stort tillykke med dem 

Anmeld

28. november 2013

ønskebørn74

Cosmo&Maia skriver:

Selvom det hele føles håbløst lige nu, så giver jeg bestemt ikke op. Det eneste der holder mig oppe lige nu, er at vi kan fortsætte behandling så snart mens har været her 2 gange.

Er det frysebehandling du har fået tvillinger ved ? 

Stort tillykke med dem 

De er lavet ivoires sidste friske forsøg, hvor vi også har 6 æg på frys fra.. 

Anmeld

28. november 2013

Cosmo&Maia

ønskebarn74 skriver:

De er lavet ivoires sidste friske forsøg, hvor vi også har 6 æg på frys fra.. 

Hvor dejligt for jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.