andre mødre/fædre med epilepsi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2013

Dinsen

Hejsa

har haft epilepsi i lidt iver 5 år, og for første gang er det sådan rigtig gået ind og påvirket min hverdag..

Alle de tanker, bekymringer og angst fylder altså meget, og selv om kæreste, familie, venner og kollegere er meget forstående, kunne det bare være super fedt at kunne dele ens tanker med en i samme båd er det dig???

her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

2babygirls

Dinsen skriver:

Hejsa

har haft epilepsi i lidt iver 5 år, og for første gang er det sådan rigtig gået ind og påvirket min hverdag..

Alle de tanker, bekymringer og angst fylder altså meget, og selv om kæreste, familie, venner og kollegere er meget forstående, kunne det bare være super fedt at kunne dele ens tanker med en i samme båd er det dig???

her fra

Min mand har haft det i snart 20 år... Dog påvirker det ikke vores hverdag andet end at han tager en pille, men kan ikke lade hver med at frygte om den pille er fin nok resten af hans liv.

Jo.. Han kan godt være meget træt nogle gange, og han skal have sin søvn for at kunne hænge sammen, så heldigvis er vores unger søde nok til at vi ikke skal op så mange gange om natten.

Anmeld

27. november 2013

Papillon

Min kæreste har epilepsi. Han fik fornyeligt et anfald efter over to år uden. Så det var første gang jeg fik lov til at "opleve" det. Han var på vej hjem fra stationen sent om aftenen, og pludselig kunne jeg ikke få fat i ham, på trods af at jeg ringede flere gange. Da han endelig kom til sig selv og ringede tilbage til mig, efter en time til halvanden, lød han helt omtumlet, men fik alligevel fundet hjem og i seng.

Jeg synes, det er rigtig ubehageligt at tænke på, at det kan ske igen, og jeg har ikke ret meget lyst til at se ham under anfald - det skræmmer mig 

Vi har ikke børn endnu, men ville alligevel lige svare

Anmeld

27. november 2013

sandra0108

Jeg har, men det påvirker ikke min og børnenes hverdag  

7-9-13 har jeg ikke haft anfald siden jeg var 16 år og er i dag 29 Dengang gik der ikke en dag, hvor jeg ikke havde et anfald, men det rettede min medicin op på Heldigvis..

Jeg tager kun 5 piller om dagen og er lidt træt indimellem, men det er også det eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.