newsence skriver:
Øv er bare så ked. Har efter 2 års prøvelser endelig fået en datter der i dag fylder 4 måneder. Hun er i DP ca. 2 gange om ugen i få timer grundet min uddannelse og har ikke andre pasnings muligheder.
I går spørger DP så hvad vi tænker ang. Starte på grød. Siger at Sundhedsplejeske kommer mandag og vi der skal drøfte netop det emne så vi venter til efter der. Henter så prinsessen i dag og får afvide at hun har " smu startet" som det blev udtrykt.
Så oplevelsen med at give første grød, se ansigsudtrykket og alt det der er bare taget fra mig. Blev så chokket at jeg intet sagde men stor tudede i bilen. Blev ved at tænke på baby bogen kan nu ikke udfylde ting som kunne hun li det.... Aner det ikke for den oplevelse blev stjålet fra mig...
syntes bare hun trådte ind på mit område og ignorerede at vi ville vente til mandag.
skal passes igen i morgen men har bare lyst til at lægge mig syg så hun ikke skal derned før efter jeg har givet hende mad..
Skulle lige ud med det. Er så såret, sur og frustreret og meget ked..
Hejsa,
Jeg kan godt forstå du blev ked af det.
Dog ville jeg ikke gøre det helt store ud af det. Men jeg ville nok sige på en ordentlig og pæn måde til DP at det var noget du så rigtig meget frem til selv at give den grød første gang.
Og du derfor blev ked af det, da hun havde smugstartet.
Jeg tror ikke hun gjorde det i ond mening, måske misforstod hun jeres samtale og regnede ikke med det var en vigtig ting.
Så ved hun det også til en anden gang 
Hvis ellers jeres forhold til DP er fint, hvorfor så ødelægge det pga. dette.
Fortsat god dag 
D.
Anmeld