Nogle der ved angående nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
8 svar
2 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg skal på fertilitetsklinikken i morgen angående første samtale til at lave nr. 2...

Nogle der ved hvor hurtigt man evt kommer i gang og om man skal samme ting igennem??

Vores nr. 1 kom i første forsøg.
Vi er uforklarelig barnløs. Prøvede 3 år med nr. 1 og har prøvet snart 2 år med nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Kløver

Kommer meget an på hvilken behandling. Da vi først fik tid var vi jo udredt og kom derfor igang med det samme, og havde i venteperioden prøvet selv og brugt æl teste hvor jeg her 3 gang ikke selv havde æl hver måned

Anmeld

27. november 2013

lenemor77

Anonym skriver:

Ja jeg skal på fertilitetsklinikken i morgen angående første samtale til at lave nr. 2...

Nogle der ved hvor hurtigt man evt kommer i gang og om man skal samme ting igennem??

Vi er uforklarelig barnløs. Prøvede 3 år med nr. 1 og har prøvet snart 2 år med nr. 2

Det kommer nok an på klinikken.. Vi kom til med det samme til ivf

Anmeld

27. november 2013

Malene76

Anonym skriver:

Vi kunne starte med det samme på min 1. Mensesdag. 

Kh Malene 

Anmeld

28. november 2013

Miia90

Koster det penge at få hjælp til nr 2 ??

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

Koster det penge at få hjælp til nr 2 ??

Nej ikke for os, da vi forhåbentlig kan klare det med ren hormonbehandling eller insimination..

Anmeld

28. november 2013

TrineMine86

Anonym skriver:

Nej ikke for os, da vi forhåbentlig kan klare det med ren hormonbehandling eller insimination..

Er det gratis for jer fordi i fik hjælp til nr 1 eller er hormon og insimination gratis for alle? 

Spørger da vi prøvede på at få nr 1 i 2 1/2 år og skulle være startet i udredning 1 måned efter jeg testede positiv og nu er tankerne jo om det var et rent mirakel at vi selv blev gravide og at vi derfor skal have hjælp til nr 2 

Anmeld

28. november 2013

(august)

TrineMine86 skriver:

Er det gratis for jer fordi i fik hjælp til nr 1 eller er hormon og insimination gratis for alle? 

Spørger da vi prøvede på at få nr 1 i 2 1/2 år og skulle være startet i udredning 1 måned efter jeg testede positiv og nu er tankerne jo om det var et rent mirakel at vi selv blev gravide og at vi derfor skal have hjælp til nr 2 

Er ret sikker på i jeres situation at i selv skal betale hele gildet, da i har fået en naturligt, det var det i hvert fald da vi startede behandling i 2008.

Vi har fået den første ved ICSI og der betalte vi kun var hormoner og er ret sikker på at det er det samme med nr. 2.

Vi har været super heldige at få nr 2 naturligt og venter nr 3 også naturligt.

Held og lykke til jer alle.

Anmeld

28. november 2013

Anonym trådstarter

TrineMine86 skriver:

Tror også det vil være gratis for jer... For vi fik nr. 1 efter passagegennemgang dvs. Vi nåede aldrig rigtig i behandling.
Jeg fik bare en ny henvisning fra lægen.

Var på fertillitetsklink i dag. Der blev jeg lige scannet og så skal vi prøve 3 mdr. Selv på pergotime... Sker der ikke noget der skal jeg have nye prøver og mandens sæd skal testes.... Og så må vi se hvad der så sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.