Goddag piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
5 svar
3 synes godt om
27. november 2013

Anonym trådstarter

Så der 3 dage til test dag, men kender min krop, min cyklus er altid kun 3+5 så plejer at sige så min test dag 3+5. Men tror sku vi har været heldige at ramme denne gang, for jeg har ømme dutter og meget mere udflåd en normalt, tisser tit, ingen blære betændelse eller lign :p

Det kan jo også ende med tante sur kommer imorgen så hiver lige armene ned er da 3+5 Idag???? Har ingen mens smerter og 4+0 har vi prøvet et halvt år .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Soleil

Anonym skriver:

Så der 3 dage til test dag, men kender min krop, min cyklus er altid kun 3+5 så plejer at sige så min test dag 3+5. Men tror sku vi har været heldige at ramme denne gang, for jeg har ømme dutter og meget mere udflåd en normalt, tisser tit, ingen blære betændelse eller lign :p

Det kan jo også ende med tante sur kommer imorgen så hiver lige armene ned er da 3+5 Idag???? Har ingen mens smerter og 4+0 har vi prøvet et halvt år .

Velkommen til

Hvornår havde du mens første dag?

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Soleil skriver:

Velkommen til

Hvornår havde du mens første dag?

Startet dn 4 sluttet dn 8 i november :b
Men er bare glad for mine ømme pattr :p

Anmeld

27. november 2013

Soleil

Anonym skriver:

Startet dn 4 sluttet dn 8 i november :b
Men er bare glad for mine ømme pattr :p

Så er 2+3 rigtigt

Anmeld

27. november 2013

Soleil

Soleil skriver:

Så er 2+3 rigtigt

Hov mener 3+2

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

uhmm. havde æl dn 16
ifølge min ting ting jeg har på mobil skulle jeg idag være 3+4 kiggede lige efter nemlig, og ifølge den her beregner herinde det samme
nå men så der jo lang vej endnu
min cyklusser er ikke ret lange sidste var på 26 og denne her er på 27 forrige 25 vil lige lægge min hjerne i blød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.