prinsesserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

starsofheaven

hejsa... idag så jeg dåb, som alle jer andre nok også gjorde.. men tænkte på hvordan pokker de blir så tynde når man tænker på marie fødte for få måneder siden.. og mary er også bare tynd... og så kæmper man selv emd at komme ned i vægt... er det fordi de ik spiser noget eller hvad? ja spørg nok dumt.. men forstår det sku ik rigtig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Honningblomst

starsofheaven skriver:

hejsa... idag så jeg dåb, som alle jer andre nok også gjorde.. men tænkte på hvordan pokker de blir så tynde når man tænker på marie fødte for få måneder siden.. og mary er også bare tynd... og så kæmper man selv emd at komme ned i vægt... er det fordi de ik spiser noget eller hvad? ja spørg nok dumt.. men forstår det sku ik rigtig..

De har penge tid og en personlig træner...og så var de ikke fede som mange af os jo var som gravide...smiler- men smukke er de sørme..

Anmeld

26. juli 2009

Stumpen

De har et pres uden lige at leve op til og mon ikke også de har personlig træner på...

Anmeld

26. juli 2009

starsofheaven

- skriver:

Nogen er bare heldige..

1. gang kunne du ikke se på mig jeg havde født 3 timer efter.

2. gang gik der 3 dage så var det væk...

Er spændt på 3. gang...

ja sådan var det også med mig to dage efter jeg ahvde født var ejg simpelthen så tynd og flot, og nu har de ti kilo sneget sig på igen.. og hvor er det øv.. kæmper virkelig med de ti kilo

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

- skriver:

Jeg har så det "problem" - vidst som man tager det - at jeg IKKE kan tage på...

Ville ellers gerne, bare 5 kg...

Men er du så ikke meget tynd...har en veninde der også bare var i eget tøj medd et samme og hun er så tynd..synes det er lidt synd for hende, men hun kan ikke tage på...stakkels hende...
Knus...

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

- skriver:

Jeg ser ikke undervægtig ud hvis det er det du tænker, men jo jeg er slank

Eller før jeg blev gravid første gang vejede jeg 65 kg, tog 3 kg på af graviditeten og tabte så 13 kg.

". gang vejede jeg så 52 kg, tog 8 på af graviditeten og tabte 10 kg

Så nu da jeg blev gravid vejede jeg 50 kg.

nej...men en af de der meget slanke og spinkle piger...de tager som regel ikke meget på og er hurtigt slanke igen, synes jeg har været tendensen blandt dem jeg kender-smiler

Anmeld

26. juli 2009

Plysbjørnen

starsofheaven skriver:

De har vist også koplet en sundhedsguro (kostekspert) på som fortæller dem hvad de må spise og ikke spise, så de ikke tager ret meget på

Anmeld

26. juli 2009

Honningblomst

jeg er det andre er misundelige over...

Slank og altædende...

Jeg synes det er lige så synd for de tynde der ikke kan tage på som omvendt-smiler- men man er nu engang bygget som man er og så må man leve med det...du ville sikkert se mærkelig ud med 10 kilo mere og jeg omvendt med ti kilo mindre-smiler
Knus Eva...

Anmeld

27. juli 2009

Bom

Eva skriver:

De har penge tid og en personlig træner...og så var de ikke fede som mange af os jo var som gravide...smiler- men smukke er de sørme..

Skulle Prins Henrik ikke overveje og gøre brug af den personlige træner, hvis de har en... For sys da godt nok at han er blevet lidt erotisk byttet... Tihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.