hjælp meget hår på maven :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.701 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har altid haft meget hår på kroppen de er lyse men lange og synlige og der er nogle lange mørke hår på maven osse under navlen som jeg plukker af
Det ødelægger min selvtillid helt vildt hårne på maven har jeg altid haft men de har aldrig været lange og jeg har osse altid haft overdrevet mange på armene som jeg barbere af gjorde jeg første gang som 13åri og er nu 21.
Men det bliver bare være og være her i graviliteten er 20uger hende. især på maven har osse problemet mellem benene og lidt ned af på lårene og om mod endetarmen, og osse på overlæben

Nogle der ved hvad det kan skyldes eller måske har nogle gode råd om hvad jeg kan gøre ved det?

Lige et par billeder ved ikke om det er helt så nemt at se på billederne

(har før overvejet leser behandling men det er jo på hele kroppen og det er sindsyg dyrt )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har altid haft meget hår på kroppen de er lyse men lange og synlige og der er nogle lange mørke hår på maven osse under navlen som jeg plukker af
Det ødelægger min selvtillid helt vildt hårne på maven har jeg altid haft men de har aldrig været lange og jeg har osse altid haft overdrevet mange på armene som jeg barbere af gjorde jeg første gang som 13åri og er nu 21.
Men det bliver bare være og være her i graviliteten er 20uger hende. især på maven har osse problemet mellem benene og lidt ned af på lårene og om mod endetarmen, og osse på overlæben

Nogle der ved hvad det kan skyldes eller måske har nogle gode råd om hvad jeg kan gøre ved det?

(har før overvejet leser behandling men det er jo på hele kroppen og det er sindsyg dyrt )

jeg har lært at leve med det. jeg har også det under navlen, bare værre end på dine billeder.

armene har jeg også, men dem gør jeg ikke noget ved. det er fordi at jeg har udlandske forfædre..

jeg har også mange hår omkring på kroppen, men jeg har lært at leve med at det bare er pisseirriterende. og ja jeg ville ønske at de ville forsvinde..
har desværre ikke nogle råd, da jeg bare bruge barbering. selvom at det er trættende.

Anmeld

26. november 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du er ikke den eneste Det er ikke så unormalt, som man skulle tro. Jeg har selv samme problem. Mine hår er dog mørkere end dine. 

Jeg har endnu ikke fundet en mirakelkur. Jeg vokser mine hår. Det synes jeg giver det bedste resultat. Jeg har hørt at p-piller kan have en gavnlig effekt, men har ikke selv prøvet det. Ellers så har jeg faktisk delvis accepteret at det er sådan jeg ser ud til tider. Min kæreste har heller intet problem med det. Det har dog taget lang tid at komme hertil. 

Hvis det er generede synes jeg du skal søge læge. Det kan være det skyldes en hormonforstyrrelse. 

Anmeld

26. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Det skyldes at din krop danner mere af det mandlige kønshormon (testosteron) mens du er gravid, hvilket øger produktion af bla. hår og sved.
De fleste gravide når at opleve det. Jeg har selv fået flere hår på lår og maven især også, men der er ikke så meget at gøre ved det. Det er ganske normalt kan jeg sige.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.