Har opgivet håbet snart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

Nu har min kæreste og jeg prøvet i 1,5 år, uden held overhovedet. Vi har været i et IUI forsøg- Negativ... Jeg har et barn med anden mand- øko baby, som tog næsten 3 år. Nogen som kæmper med nr 2. Og hvad gjorde i??? Det er så træls, gider virkelig snart ikk tænke mere på det. Der så hårdt at se alle andre få og blive gravide. Men selvfølgelig er jeg glad på deres vejne. Åhhhh. Men føler mig også egoistisk fordi jeg har jo et barn som er super dejlig. Knus.
Nogle erfaringer eller solstrålehistorier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Nu har min kæreste og jeg prøvet i 1,5 år, uden held overhovedet. Vi har været i et IUI forsøg- Negativ... Jeg har et barn med anden mand- øko baby, som tog næsten 3 år. Nogen som kæmper med nr 2. Og hvad gjorde i??? Det er så træls, gider virkelig snart ikk tænke mere på det. Der så hårdt at se alle andre få og blive gravide. Men selvfølgelig er jeg glad på deres vejne. Åhhhh. Men føler mig også egoistisk fordi jeg har jo et barn som er super dejlig. Knus.

Anmeld

26. november 2013

Vilgerneværegravid

Jeg kender et par, der har prøvet i 2 år. De har en dreng på snart 4 år som de fik hjælp til at få og de har også fået hjælp til at få nummer 2 - uden held. Så holdt de pause med forsøgene i forbindelse med en længere ferie og så blev hun gravid helt naturligt. Tror det er vigtigt, at slappe af psykisk (ved det ikke er nemt) så kroppen ikke er stresset. Krydser fingre for jer 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Jeg kender et par, der har prøvet i 2 år. De har en dreng på snart 4 år som de fik hjælp til at få og de har også fået hjælp til at få nummer 2 - uden held. Så holdt de pause med forsøgene i forbindelse med en længere ferie og så blev hun gravid helt naturligt. Tror det er vigtigt, at slappe af psykisk (ved det ikke er nemt) så kroppen ikke er stresset. Krydser fingre for jer 

Nr 1. Skulle jeg også starte i beh. Og bum så var jeg gravid. Kan bar ikk forstå det skal være så svært.

Anmeld

26. november 2013

Anonym101

Anonym skriver:

Jeg kender et par som har prøvet i 7 år og har været gennem mange forsøg, en dag hvor de havdet ladet det ligge i nogle måneder stod de med en posetiv test og de har nu en dejlig dreng

Krydser for der snart er en spire

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

SJN skriver:

Jeg kender et par som har prøvet i 7 år og har været gennem mange forsøg, en dag hvor de havdet ladet det ligge i nogle måneder stod de med en posetiv test og de har nu en dejlig dreng

Krydser for der snart er en spire

Har sagt til mig selv at det sker nu når det sker. Vi har holdt pause nu fra behandling, sidste beh var i okt. Har valgt at holde pause fordi jeg simpelthen ikk kan overskue at skulle på hormoner igen, det er for hårdt... Så kaster håndklædet i ringen.

Anmeld

27. november 2013

Levi

Vi har også prøvet i et års tid efterhånden
Men en af mine veninder prøvede i over 2 år. De blev testet for alt muligt, men der var intet unormalt. Først da de gav op og faktisk var ved at gå fra hindanden, opdagede de, at hun endelig var blevet gravid. I dag er de sammen og hun har født den skønneste lille pige Ikke give op - måske er det lige om hjørnet!

Anmeld

27. november 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Vi har været sammen i 12 med resultatet 1 barn og 1 engel. Nu har jeg pco og det gør det selvfølgelig svære at undfange men har prøvet:

kostomlægning+motion(fik sønnike på efter 1/2 år med forsøget)

kanonkuren

akupunktur

ikke tænke over det bare nyde livet i 3 år. 

Ønske det til grænsen på vanvid

Ved ikke om det var held eller ej med kost og motion med den første, det har været svært at køre det slavisk stadigvæk, da menuen er så langt fra hvad jeg ønsker). Men er startet op igen i håb om endnu end bebs. 

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

Levi skriver:

Vi har også prøvet i et års tid efterhånden
Men en af mine veninder prøvede i over 2 år. De blev testet for alt muligt, men der var intet unormalt. Først da de gav op og faktisk var ved at gå fra hindanden, opdagede de, at hun endelig var blevet gravid. I dag er de sammen og hun har født den skønneste lille pige Ikke give op - måske er det lige om hjørnet!

Jeg har det sådan nu, det sker når det sker. Magter virkelig ikk mere, slet ikk fertilitet beh.

Anmeld

5. december 2013

Levi

Anonym skriver:

Jeg har det sådan nu, det sker når det sker. Magter virkelig ikk mere, slet ikk fertilitet beh.

Ja, måske bedst at prøve at glemme det lidt og fokusere på noget andet - så kommer det sikkert lige pludselig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.