vil have det overstået!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
10 svar
1 synes godt om
26. november 2013

Anonym trådstarter

Er igang med kørekort og skal ud og kører i dag. Hold kæft hvor jeg ikke gider altså!!! Har bestået teoriprøven i første forsøg og troede glatbane var værre end det var.

Så nu venter vi bare på jeg tager mig sammen og kører ordentligt så jeg kan komme op til køreprøve, er igang med ekstra timer. Det er gearene der driller mig og det irreterere mig for når jeg har fået kørekort så har jeg automat gearet bil så der skal jeg ikke tænke over det!!!!

Jeg har fandme bare lyst til og give op altså, de sidste tre gange jeg har kørt der har pisset ned så jeg har ikke kunne kører 130 på motorvejen kun 125.

Skal ud og kører kl.12. i det ene øjeblik har jeg det sådan " selvføgelig klarer jeg det i dag og kan få tid til køreprøve" i andre øjeblikke er jeg tude færdig, åh!!! skal starte på uddannelse d.16 og vil godt have det overstået nu, så jeg kan komme i julestemning og nyde min familie!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2013

Anonym trådstarter

Bliver hentet om en time af min mor,tik tak tiden går langsomt!!

Anmeld

26. november 2013

asff

Anonym skriver:

Er igang med kørekort og skal ud og kører i dag. Hold kæft hvor jeg ikke gider altså!!! Har bestået teoriprøven i første forsøg og troede glatbane var værre end det var.

Så nu venter vi bare på jeg tager mig sammen og kører ordentligt så jeg kan komme op til køreprøve, er igang med ekstra timer. Det er gearene der driller mig og det irreterere mig for når jeg har fået kørekort så har jeg automat gearet bil så der skal jeg ikke tænke over det!!!!

Jeg har fandme bare lyst til og give op altså, de sidste tre gange jeg har kørt der har pisset ned så jeg har ikke kunne kører 130 på motorvejen kun 125.

Skal ud og kører kl.12. i det ene øjeblik har jeg det sådan " selvføgelig klarer jeg det i dag og kan få tid til køreprøve" i andre øjeblikke er jeg tude færdig, åh!!! skal starte på uddannelse d.16 og vil godt have det overstået nu, så jeg kan komme i julestemning og nyde min familie!

Uha kan godt huske følelsen.. Det eneste jeg kan sige er, jo mere nervøs du er, des dårligere køre du. (det gjorde jeg hvert fald) Prøv at glemme alle de andre røvhuller i trafikken, selvom de stresser dig. Du skal nok klare det

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Tak, tak!! Vil prøve...

Anmeld

26. november 2013

flowerpot3

Jeg fik også taget nogle ekstra lektioner og bestået prøven derefter. Held og lykke med det! 

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Tak!! Den skal bare side der, lige i skabet NU.

Anmeld

26. november 2013

VIPpigen

Jeg fik også ekstra timer. Og var så klar da jeg skulle til køreprøve... Efter 2 min kørsel er jeg ved at snuppe en cyklist i en rundkørsel... Jeg var overbevist om at jeg var dumpet, så jeg kørte bare det bedste jeg havde lært. Nu skulle tiden bare gå, så vi kunne komme tilbage til kontoret, og jeg kunne få en ny tid... Jeg lavede perfekte overhalinger, perfekte parkeringer, perfekt 3 punkts vending.... Alt var bare perfekt, og derfor tog den motorsagskyndige min kørsel  i starten som nervøsitet. Og satme ikke om jeg bestod. Jeg var dybt chokeret.

Men han var så benovet over min kørsel, så jeg faktisk kan fejre at mit kørekort har eksisteret i 11 år på torsdag

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Lyder godt!!!!

Gearene driller, skal ud og kører om en uge igen og så kører jeg i weekenden og øver mig lidt, sssh!

Anmeld

26. november 2013

Muffinmus

Fik 17 timer....tog køreprøvers og dumpede af ren skræk over den motorsagkyndige...Kirkegård hed han
Min kørelærers forstod det ikke, han gav mig en halv køretid og sagde, du kører altså som du skal, gå op igen. Det gjorde jeg en uge senere ca hos en anden motorsagkyndig pg bestod uden fejl
Så, efter 17,5 køretid var jeg klar.

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Ok, så er jeg ikke den eneste der har det sådan!! Der er håb forude så. Vil bare nyde ugen nu og nusse om min familie og julehygge i weekenden og så kører i min mors bil på søndag så jeg kan øve mig.

kan alle spørgsmålene om bilen, så det frygter jeg ikke .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.