Hvilket vitamin-mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Vi er lige gået igang med PB2 herhjemme (er anonym, da jeg ikke vil have nogen skal vide det endnu), og vil lige høre hvilket mærke vitaminer I tog? Sidste gange tog jeg Gravitamin, men de er jo temmelig dyre, og har hørt at man kan få nogle billigere mærker der svarer til samme mængde af vitaminer og mineraler. Så hvad bruger/brugte I af billigere alternativer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

StineC

Jeg tager Livol Gravid

Anmeld

25. november 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Vi er lige gået igang med PB2 herhjemme (er anonym, da jeg ikke vil have nogen skal vide det endnu), og vil lige høre hvilket mærke vitaminer I tog? Sidste gange tog jeg Gravitamin, men de er jo temmelig dyre, og har hørt at man kan få nogle billigere mærker der svarer til samme mængde af vitaminer og mineraler. Så hvad bruger/brugte I af billigere alternativer?

Hej

Vil bare lige sige, at vi også kiggede lidt på markedet over vitaminer. Du skal ved de "billige" dog huske at du ofte skal tage to og så er de ofte slet ikke så billige mere  

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Os to for evigt <3 skriver:

Hej

Vil bare lige sige, at vi også kiggede lidt på markedet over vitaminer. Du skal ved de "billige" dog huske at du ofte skal tage to og så er de ofte slet ikke så billige mere  

Nej det lagde jeg også lige mærke til, da jeg søgte lidt på dem... Så går det jo nogenlunde lige op alligevel jo...

Anmeld

26. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tager dem fra Matas. Tænkte at de ikk var så dyre, men ja, skal tage 2 om dagen. Haha. Snydt!

Der er 200 i og koster 104kr. 

Anmeld

26. november 2013

Mitlivsommooor

Anonym skriver:

Jeg tager også dem fra matas, og indholdsmæssigt er det ca det samme som gravitamin, men ja man skal tage 2.

Anmeld

26. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg tog også Gravitamin med den første, men denne gang tager jeg Apovit Gravid multi som jeg har købt på apoteket...

Jeg tager så Apovit Gravid jern og Multi-tabs D-vitamin ved siden af, men det er kun fordi jeg under begge graviditeter har været lidt i underskud....

Anmeld

26. november 2013

MH82

Jeg spiser apotekets eget mærke.

Synes de er rimelig billige (og min mindre end gravitamin, hvis man har problemer med at sluge piller).

De koster 129 for 100 og kræver kun 1 om dagen.

Det samme med jern.

Anmeld

26. november 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Jeg brugte Livol

Anmeld

27. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar alle sammen 

Jeg smutter ned og ser hvad de har på apoteket idag, det lader til det er lidt ligemeget hvilke man køber...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.