Hjælp til Indskud frem og tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2013

Chevro

Siiigneee skriver:

Godaften de damer ;-)

Kæresten og jeg har fået tilbudt en lejlighed hvor vi kan få en husleje der er billigere end vi har nu, og da det er en boligforening kan vi blive boende så længe vi vil, i modsætning til hvor vi bor nu, her er lejemålet tidsbegrænset til maj 2015. 

Vi vil altså MEGET gerne have denne lejlighed, MEN mit spørgsmål er, hvad gør man (gode råd modtages med kyshånd) når man ikke har pengene til indskuddet før de bliver tilbagebetalt fra vores nuværende udlejer? Vi får hele depositumet tilbage, og det svarer til depositumet i den nye lejlighed, MEN vi får det ikke igen før efter vi er flyttet og indskuddet til den nye lejlighed skal betales 14 dage før vi flytter ind... Selvom jeg har flyttet før har jeg aldrig stået i den situation at jeg ikke havde penge til indskuddet, så hvordan gør andre?

Vil banken bevilge et overtræk eller låne? også selvom man har lån i forvejen? Jeg ved godt jeg skal spørge banken, men det ændrer ikke min nysgerrighed over hvad andre i samme situation har gjort :-)

Ja spørg banken :-) eller jeres forældre evt? Det vil klart være den billigste løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Mick

vil du ikke lige skrive her inde, hvad din endelig løsning blev :-)

Anmeld

28. november 2013

Signe-bine

Mick skriver:

vil du ikke lige skrive her inde, hvad din endelig løsning blev :-)

Det kan du tro Mick :-) Banken ville heldigvis gerne hjælpe og har lånt os pengene :-D Så vi har sagt ja til lejligheden og underskrevet og sendt kontrakten :-D

Anmeld

29. november 2013

serinasmor

Siiigneee skriver:

Det kan du tro Mick :-) Banken ville heldigvis gerne hjælpe og har lånt os pengene :-D Så vi har sagt ja til lejligheden og underskrevet og sendt kontrakten :-D

Dejligt

Tillykke med jeres nye bolig ...

Hvornår skal i flytte ?

Anmeld

29. november 2013

Signe-bine

serinasmor skriver:

Dejligt

Tillykke med jeres nye bolig ...

Hvornår skal i flytte ?

Tak :-) Vi skal flytte i midten af januar, vi får nøglen 15 januar. Det bliver skønt, især at spare lidt på huslejen :-D

Anmeld

29. november 2013

serinasmor

Siiigneee skriver:

Tak :-) Vi skal flytte i midten af januar, vi får nøglen 15 januar. Det bliver skønt, især at spare lidt på huslejen :-D

Det kan jeg sagtens forstå er der også mere plads ?

Anmeld

29. november 2013

Signe-bine

serinasmor skriver:

Det kan jeg sagtens forstå er der også mere plads ?

Nej der er mindre plads, men samme antal rum (4). Det hus vu bor til leje i er bare dårligt indrettet, men det har 50 kvm mere end lejligheden vi får. Men tror ikk vi vil mærke det, da kvm er bedre udnyttet i lejligheden 

Anmeld

3. december 2013

Mick

fedt og stort tillykke med det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.