gravid efter mini piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor lang tid efter stop på mini piller blev du gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

730 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg synes mest jeg kan finde noget om folk på p-piller hvor hurtigt de blev gravide efter, men jeg tager mini piller så vil gerne vide hvor lang tid det tog for jer på mini piller at blive gravide efter i var stoppet på pillerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg var på mini piller i mange år, inden vi bestemte os for at prøve lykken. Her blev jeg gravid med det samme! Vh stine

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg var på mini piller i mange år, inden vi bestemte os for at prøve lykken. Her blev jeg gravid med det samme! Vh stine

det var da dejligt for jer at det gik så godt  og tak fordi du ville dele din erfaring 

Anmeld

25. november 2013

Bell'star

Anonym skriver:

Jeg synes mest jeg kan finde noget om folk på p-piller hvor hurtigt de blev gravide efter, men jeg tager mini piller så vil gerne vide hvor lang tid det tog for jer på mini piller at blive gravide efter i var stoppet på pillerne?

Der gik omkring 6 måneder for os, efter jeg stoppede med mini-piller..

Anmeld

26. november 2013

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Der gik omkring 6 måneder for os, efter jeg stoppede med mini-piller..

okay tak for dit svar 

Anmeld

29. november 2013

Anonym trådstarter

29. november 2013

LilleMie

Jeg er ikke gravid endnu, men vi har rundet 8 måneder nu (2. barn). Havde taget dem i ca. 1 år.

Anmeld

1. december 2013

PB2013

jeg havde været på mini piller i 5-6 år inden vi besluttede os får at prøve.. Mener jeg tog den "gammeldags" slags, hvor der næsten ingen hormoner er i.. Har læst andre steder at nogle mener, at der kan tage lidt længere tid at teste positiv især hvis man er på den nyere slags..

jeg ku selv tydeligt mærke da mine hormoner var fundet tilbage, hvilket tog 3 cyklusser, og så blev vi gravide i 4. cyklus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.