Total lykke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
16 synes godt om
25. november 2013

Stivdie

Prinsessen på 4 uger har ondt i maven. Hun spænder voldsomt op i hele kroppen, siger presselyde og græder. Hvis hun falder i søvn ved brystet, vækker maven hende igen i løbet af kort tid. De sidste par dage har det især været om aftenen, men i dag faktisk hele dagen.
Det eneste der har haft givet lidt ro er, at hænge over skulderen på far eller (især) mor og blive vugget, men det er begrænset hvor mange timer, vi kan holde til det.
Her i eftermiddag gjorde jeg så et lille eksperiment og fandt den vikle frem, jeg fik til mit babyshower, fik den bundet og puttet hende i mave-mod-mave, op at stå og rokke lidt og BUM! 2 min, så sov hun i 1,5 time!!! SÅ dejligt det lille pus fik lidt ro

Det er om at nyde de små sejre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Dinsen

hvor dejligt

Anmeld

25. november 2013

modesty

Stivdie skriver:

Prinsessen på 4 uger har ondt i maven. Hun spænder voldsomt op i hele kroppen, siger presselyde og græder. Hvis hun falder i søvn ved brystet, vækker maven hende igen i løbet af kort tid. De sidste par dage har det især været om aftenen, men i dag faktisk hele dagen.
Det eneste der har haft givet lidt ro er, at hænge over skulderen på far eller (især) mor og blive vugget, men det er begrænset hvor mange timer, vi kan holde til det.
Her i eftermiddag gjorde jeg så et lille eksperiment og fandt den vikle frem, jeg fik til mit babyshower, fik den bundet og puttet hende i mave-mod-mave, op at stå og rokke lidt og BUM! 2 min, så sov hun i 1,5 time!!! SÅ dejligt det lille pus fik lidt ro

Ja, vores Manduca var guld værd i de første 4 mdr. 

Anmeld

25. november 2013

Stivdie

Dinsen skriver:

hvor dejligt

Ja, det er skønt! Det lykkedes os endda efterfølgende at få hende til at sove en times tid i barnevognen mens vi fik handlet ind, og nu sover hun i viklen igen, mens vi laver mad

Anmeld

25. november 2013

Stivdie

modesty skriver:

Ja, vores Manduca var guld værd i de første 4 mdr. 

Kan også allerede nu se, at jeg nok bliver rigtig glad for den hjemmelavede vikle, jeg har her!

Anmeld

25. november 2013

Dinsen

Stivdie skriver:

Ja, det er skønt! Det lykkedes os endda efterfølgende at få hende til at sove en times tid i barnevognen mens vi fik handlet ind, og nu sover hun i viklen igen, mens vi laver mad

fantastisk hvad sådan en kan gøre....
er det "bare" et stykke stof eller??? er ik li så meget inde i det

Anmeld

25. november 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

Hvor dejligt

Anmeld

25. november 2013

Stivdie

Dinsen skriver:

fantastisk hvad sådan en kan gøre....
er det "bare" et stykke stof eller??? er ik li så meget inde i det

Ja, det er helt utroligt! Hun sover også meget hurtigere, roligere og længere i den end når hun er i armene.
Min veninde, som har lavet den til mig, købte 6 m kraftigt strækstof, som blev halveret på langs til to vikler og kantsyet bagefter. Hele tricket består i måden den vikles om kroppen på. Der findes masser af guides til dét på nettet, og det er ikke så svært, når man først har prøvet et par gange

Anmeld

25. november 2013

Stivdie

AnnL skriver:

Hvor dejligt

Ja, det er super skønt!
Hun bliver også helt anderledes rolig i sin næste lur, når hun lige har fået ro til et par timers ordentlig søvn - så er det ligesom hun er bedre til at takle mavesmerterne lidt igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.