Ingen joblyst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
2 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger så er jeg så træt af mit arbejde.

Har en arbejdsplads som til tider har meget travlt, og det forventes at man springer fra sit eget arbejde som bogholder/IT-ansvarlig, ned på lageret og hjælper med at pakke. Så skal man skubbe sine egne ting.

Man aner ikke om næste dag er den dag der skal skæres ned igen. Man får ingen ros eller klap på skulderen, eller tak.

Jeg er følelsesmæssigt ude at skide og kan overhovedet ikke finde energien, lysten eller motivationen når jeg er på arbejde..

Og lønnen er helt ad røven til i forhold til det ansvar jeg har.

Jeg kan ikke bare sige op, på grund af familien skal jo fungere. Og jeg søger med lys og lygte andet og er ikke kræsen overhovedet...

Det er bare rigtig, rigtig svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

*Pingvinen*

Åh hvor er det hårdt at have det sådan også især lige i tiden, hvor der ikke rigtig er noget arbejde at hente.

Vil du stadig være bogholder ell leder du dig hen af anden genre ell udd?

Nu er jeg Ssa, så her bærer arbejdet lænnet i sig selv - ell nærmest. Men jeg er glad for mit arbejde og har en dejlig arbejdsplads. Dét er simpelthen guld værd. Og selvfølgelig vil jeg da gerne have fri hver weekend/helligdage, mere løn osv osv, men jeg har muligheder og arbejder mig opad. Dét er vigtig for mig.

Hvad er vigtigt for dig?

Anmeld

25. november 2013

Levi

Æv hvor lyder det hårdt Jeg vil anbefale dig at søge på nettet efter virksomheder, hvor du kunne tænke dig at arbejde og så sende dem uopforderede ansøgninger. Langt de fleste jobs bliver besat via uopforderede ansøgninger, eller via nogen der kender nogen. Konkurrencen om de jobs, der slås officielt op på jobcentrene er alt, alt for hård, da de har virkelig mange ansøgere. Pøjpøj - jeg håber, du snart finder noget, du trives bedre med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.