Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:Nogle der har nogle forslag el erfaringer til hvad der er godt som legetøj til en 1 årig?
Cris skriver:Efter min erfaring den bedste legetøj som kunne bruges længe var køkkenskaberne! Man åbner så nogle spændender stedder og der finder mange sjove ting (gryde, pande, træ sker, dåser, poser med et eller andet...) Den gang var det den ultimativ underholding! Og faktisk er de stadig efter et halv år! Ellers finder de på at leget med alt, hvad de finder, ligemeget hvad... Men det var i køkkenet, hvor han brugte mest tid
Cris skriver:Jeg vidste ikke, at det var til fødselsdag gave. Jeg troede, at hun spurgte, for hun selv ville finde ud af det, hvad han kunne lege med. Og jeg kom i tanker, at de ikke bruger så meget legetøj og mest alt muligt andet og rode.
TbCp skriver:Nej det ved jeg egentlig heller ikke, det var vist bare noget jeg regnede med da hendes Emil snart har fødselsdag.
Cris skriver:Ja, du har ret... Jeg er lidt sløv for tiden...
TbCp skriver:Jeg vil foreslå puttekasser af forskellig art. Det der med at putte noget ned i noget og så tage det op igen synes jeg de fleste bbørn kan lide.Ellers måske træklodser.På mange hjemmesider med legetøj er det delt op aldersmæssigt, der kan du måske finde god inspiration.Feks. på den gamle skole
suanne85 skriver:He he bare i orden, men så kom jeg til at tænke på et legetøjs køkken, men syntes mest de er i lyserøde, og det syntes jeg ik han skal have
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128