Stress, hvad gør man???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. november 2013

Anonym trådstarter

Ja sagen er den at jeg går og har det rigtig skidt.
Konstant rysteturer, kvalme humørsvingene, problemer med maven og ja også en del andre ting.
Jeg tror det er stress. Jeg kan simpelthen ikke få det hele til at hænge sammen.
Der er ikke noget når jeg er på arbejde, mere når jeg er herhjemme. Har lang transport hver vej og gør at hverdagen skal planlægges nøje og vi skal have meget hjælp udefra.
Det er møg hårdt.

Vil så gerne have det skal fungere, men synes bare alting skrider.
Nå men begynder at få alle de her symptomer og har taget et par stress teste på nettet der går helt op i det røde felt.
Ved godt man ikke 100 % kan regne med dem. Men synes det er et meget dårligt tegn.

Jeg burde vel gå til lægen.

Jeg har ikke mulighed for at blive sygemeldt... Har jeg i hvert fald slet ikke lyst til.
Ville ønske jeg bare kunne finde en måde at få hverdagen til at køre uden at stresse så meget.

Synes weekenderne også er hårde. Det går mest med planlægning af følgende uge og nå alt det huslige. Så nogle gange glæder jeg mig ligefrem til mandag morgen og jeg skal på arbejde igen.

Evt. Nogle der har prøvet noget lignende som har nogle gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Ja sagen er den at jeg går og har det rigtig skidt.
Konstant rysteturer, kvalme humørsvingene, problemer med maven og ja også en del andre ting.
Jeg tror det er stress. Jeg kan simpelthen ikke få det hele til at hænge sammen.
Der er ikke noget når jeg er på arbejde, mere når jeg er herhjemme. Har lang transport hver vej og gør at hverdagen skal planlægges nøje og vi skal have meget hjælp udefra.
Det er møg hårdt.

Vil så gerne have det skal fungere, men synes bare alting skrider.
Nå men begynder at få alle de her symptomer og har taget et par stress teste på nettet der går helt op i det røde felt.
Ved godt man ikke 100 % kan regne med dem. Men synes det er et meget dårligt tegn.

Jeg burde vel gå til lægen.

Jeg har ikke mulighed for at blive sygemeldt... Har jeg i hvert fald slet ikke lyst til.
Ville ønske jeg bare kunne finde en måde at få hverdagen til at køre uden at stresse så meget.

Synes weekenderne også er hårde. Det går mest med planlægning af følgende uge og nå alt det huslige. Så nogle gange glæder jeg mig ligefrem til mandag morgen og jeg skal på arbejde igen.

Evt. Nogle der har prøvet noget lignende som har nogle gode råd???

Det er jo svært at svare på når man ikke ved hvilke udfordringer i hverdagen der kræver så meget planlægning og sådan.. Men man skal tage stress alvorligt og gøre hvad kroppen har brug for, ikke nødvendigvis hvad man har lyst til.. Passe på sig selv for det er en lang og sej kamp at komme tilbage på sporet igen

Anmeld

25. november 2013

Jibbe

Du skal gå til lægen. Inden det bliver værre. Jeg er selv sygemeldt med stress og troede ikke jeg havde det så slemt. Indtil jeg sad overfor lægen og fortalte og begyndte at græde og kunne næsten ikke stoppe igen. Jeg blev sygemeldt i 6 uger - fuldtid og det var en lettelse.
Kom afsted og tag vare på dig selv.
Min minsste har været totalt svær at få til at sove fx og nu går det som en drøm. Så det har været en kæmpe påvirkning i hele familien hvordan jeg havde det. Og ingen er uundværlig på deres job!
Kæmpe kram - pas på dig selv og din familie og børn! I fortjener det alle og ingen takker dig du først ryger helt ned! Tag vare på dig selv nu! Det gavner alle.

Anmeld

25. november 2013

Mettefpigen

Gå til lægen!!!!!!
Det er det eneste råd man kan give dig! Det bli'r kun værre.... og skal du sygemeldes så er det det du skal......
Jeg har selv haft en stress depression....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.