What..!! nedtur..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
12 svar
3 synes godt om
25. november 2013

Baby-Dreamer

Hej tøser.. 

Jeg sad lige og surfede lidt på Google, og faldt så over lidt om uforklarlig barnløshed.. Og læste der at hvis man har været uforklarlig barnløs i over 3år, (for vores vedkommende 4år til feb.) så har man kun 1-2% chance for at opnå spontan graviditet..!! 

Det har jeg virkelig svært ved at forholde mig til.. Nej hvor er det dog øv.. Jeg tager efter knap 4år stadig troligt en test hver 27. Dag.. Men kan da godt se at det jo er spildt af forventninger hvis chancen for at det lykkes ikke er større.. 

Tror ikke jeg egentlig ville noget med dette indlæg.. Andet end at udtrykke mit ØV..!!!!! 

Knus fra mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Rockertand

Baby-Dreamer skriver:

Hej tøser.. 

Jeg sad lige og surfede lidt på Google, og faldt så over lidt om uforklarlig barnløshed.. Og læste der at hvis man har været uforklarlig barnløs i over 3år, (for vores vedkommende 4år til feb.) så har man kun 1-2% chance for at opnå spontan graviditet..!! 

Det har jeg virkelig svært ved at forholde mig til.. Nej hvor er det dog øv.. Jeg tager efter knap 4år stadig troligt en test hver 27. Dag.. Men kan da godt se at det jo er spildt af forventninger hvis chancen for at det lykkes ikke er større.. 

Tror ikke jeg egentlig ville noget med dette indlæg.. Andet end at udtrykke mit ØV..!!!!! 

Knus fra mig..

Det er muligt at det forholder sig sådan statistisk set - men det lykkes jo for nogle, og selvom man føler, at man aldrig vinder, så kan det lige så godt blive din tur
Du må ikke opgive håbet, det skal nok lykkes, men uvisheden er en sej modstander.
Knus herfra.

Anmeld

25. november 2013

modesty

Hej tøser.. 

Knus fra mig..

Efter det første år, falder sandsynligheden drastisk, og efter de første to år, er den meget lille.

Du siger uforklarlig - så det vil sige at I er blevet udredt? Under alle omstændigheder er I jo kandidater til fertilitetsbehandling.

Jeg har selv fået en fantastisk søn via IVF behandling.

Anmeld

25. november 2013

Baby-Dreamer

Rockertand skriver:

Det er muligt at det forholder sig sådan statistisk set - men det lykkes jo for nogle, og selvom man føler, at man aldrig vinder, så kan det lige så godt blive din tur
Du må ikke opgive håbet, det skal nok lykkes, men uvisheden er en sej modstander.
Knus herfra.

Jeg har heller ikke mistet håbet endnu.. Men det føles bare lidt som et slag i hovedet.. For ville da helst bare klare det selv..

Anmeld

25. november 2013

Lillemy

Baby-Dreamer skriver:

Hej tøser.. 

Knus fra mig..

Jeg kender nogle som havde prøvet i over tre år- og pludselig en dag var den der- helt uden hjælp :-)

Anmeld

25. november 2013

Baby-Dreamer

modesty skriver:

Efter det første år, falder sandsynligheden drastisk, og efter de første to år, er den meget lille.

Du siger uforklarlig - så det vil sige at I er blevet udredt? Under alle omstændigheder er I jo kandidater til fertilitetsbehandling.

Jeg har selv fået en fantastisk søn via IVF behandling.

Vi er udredt.. Og i fuld gang med behandling.. På nuværrende tidspunkt har vi været igennem 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI og 1x frys.. Og gør klar til ICSI til januar..

Anmeld

25. november 2013

Baby-Dreamer

Lillemy skriver:

Jeg kender nogle som havde prøvet i over tre år- og pludselig en dag var den der- helt uden hjælp :-)

Det er nu dejligt at hører en succes historie indimellem..

Anmeld

25. november 2013

Lillemy

Baby-Dreamer skriver:

Det er nu dejligt at hører en succes historie indimellem..

Ja ikke ;-)

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

Baby-Dreamer skriver:

Hej tøser.. 

Knus fra mig..

Anmeld

25. november 2013

modesty

Vi er udredt.. Og i fuld gang med behandling.. På nuværrende tidspunkt har vi været igennem 3x IUI, 1x IVF, 1x ICSI og 1x frys.. Og gør klar til ICSI til januar..

Okay, jamen så er sandsynligheden jo en del større for jer. 

Jeg forstår måske ikke helt hvorfor du bliver så ked af det over den lave sandsynlighed for spontan graviditet - da vi startede i behandling, lagde jeg håbet om at blive naturligt gravid på hylden. Men det er jo svært at styre sine følelser, det forstår jeg godt. 

Pøj pøj med projektet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.