Alle de ønsker ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
6 synes godt om
24. november 2013

emsaroto

Min kærestes ønskeseddel er SÅÅÅÅÅ lang .. 

Også kan det godt være at han snakker om, at den da er flot stillet op (for det er den), og at det står i orden og det hele, samt link til det der kan linkes .. 

Men, nærmest to hele A4 ark? Det er synes jeg er svært at overskue ... 

Men, nu har jeg endelige fundet frem til hvad han skal have Og jeg har lige købt det via nettet, glæder mig til at give ham det!! 

Hvad med jer andre? Glæder i jer til at give ud til kæresten eller andre i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

SanJose

Også kan det godt være at han snakker om, at den da er flot stillet op (for det er den), og at det står i orden og det hele, samt link til det der kan linkes .. 

Men, nu har jeg endelige fundet frem til hvad han skal have Og jeg har lige købt det via nettet, glæder mig til at give ham det!! 

Uh, jeg ved slet ikke hvad jeg skal give manden i aar. Han er sömand og tager ud og sejle om to uger og er först hjemme igen i februar. Saa skal have fundet på et eller andet, inden han tager afsted.

Han er ikke typen der önsker sig andet end sokker, rödvin og en dejlig kaereste. Det har han jo ligesom!

Anmeld

25. november 2013

TbCp

Desværre rækker økonomien i år, ikke til at manden og jeg kan give hinanden gaver - skide træls! For min mand er SÅ god til at give gaver
Men til gengæld glæder jeg mig til at give mine unger! Og de gaver er allerede købt!

Anmeld

25. november 2013

Team Putte

emsaroto skriver:

Glæder mig rigtig meget til kæresten får sin have fra mig og vores datter pengene har ikke været overvældende den sidste tid så han forventer intet, men har alligevel købt den nye mobil kran fra Lego technic han kommer til at gå helt i spåner!

Anmeld

25. november 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Vi har lige købt ny bil og ny sofa, så jeg tror bare, jeg finder en lille fjollet ting til juleaften

/ Taco78 

Anmeld

25. november 2013

Nettemor

Jeg har fundet verdens bedste gave til manden i år Og han har ikke den mindste ide om hvad det er. Det er nemlig ikke noget han som sådan har ønsket sig. Men jeg VED at han vil blive super glad. Det er nemlig noget der betyder meget for os begge 2.

Anmeld

25. november 2013

Sander&Vitus-Mor

emsaroto skriver:

Min kæreste har fået sin julegave på forskud, han ønskede sig en ny tattovering.. Og det fik han, det var en dyr julegave men han er glad.. Og nu jeg fri for at tænke på julestres til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.