Hvornår begynder man at huske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Sweet1978

Spørgsmålet er affødt af weekendens begivenheder, hvor jeg viste min mor nogen af de videoer jeg har lagt ind på FB og Danielle på ca. 2 kiggede med. Hun lyste helt op grinede og udpegede alle der var med. Men jeg kunne ikke vurdere om det bare var fordi hun kunne kende personerne eller hun rent faktisk kunne huske at hun havde oplevet tingene.

Her da vi kom hjem i dag gik hun selv hen til pc og det var tydeligt hvad hun ville, videoer og billeder  og vi sad i timer og kiggede grinede og snakkede om tingene. Hun var så fanget/optaget af det, som hun aldrig har været med f.eks. tegnefilm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

sundquist

Jeg mener at have læst et sted, at ved den alder kan de huske flere uger tilbage og op til et par måneder.. Men hæng mig ikke op på det
William har desuden længe været vild med at kigge på billeder af personer han kender fra hverdagen..

Anmeld

26. juli 2009

Sweet1978

sundquist skriver:

Jeg mener at have læst et sted, at ved den alder kan de huske flere uger tilbage og op til et par måneder.. Men hæng mig ikke op på det
William har desuden længe været vild med at kigge på billeder af personer han kender fra hverdagen..

Skal jeg nok lade være med - gg - har heller ikke noget sted at hænge dig...

Men tror det godt kan være sandt for, glæden var altså stor - lig gensynsglæde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.