Lægen i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. november 2013

Frk. Borup

... og er mildest talt bekymret for, hvad hun finder af årsag til mine "symptomer". Jeg har snart i en uge gransket kroppen i alle lede og kanter for knuder og unormale ting, og synes hver gang jeg kan finde alt muligt... men kender dog heller forskellen på fedtknuder og "farlige" knuder, så er lige vidt. Men ih, hvor har jeg følsomme bryster! Det stikker og prikker on/off i brystvorterne, og brysterne har "ømme pletter" on/off og den der "kolde" fornemmelse, som når mælken løber til. Jeg bliver nødt til at gå med vatteret bh for at det ikke er for ubehageligt. Jeg er fortsat oppustet i underlivet nogle gange om dagen, og det niver til tider. Og så har jeg mild kvalme hver morgen og hver aften i en halv times tid....

MEN den korte mens på 1,5 døgn i weekenden og de negative tests fortæller jo, at jeg ikke er gravid! 

Så jeg har søgt nettet tyndt og er nu bekymret for cyster i underlivet og/eller brystkræft...

Jeg håber virkelig lægen i morgen vil tage mig seriøst, så jeg kan få en ordentlig undersøgelse og finde frem til problemet.... og forhåbentlig fokusere på at ramme æl senere på ugen...

Ved ikke lige hvad jeg ville med dette... nok bare have luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kram herfra og håber at lægen finder en løsning der kan hjælpe dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.