Hjemmelavet gavekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. november 2013

kriknu

Hej i kreative sjæle herinde

Vi vil gerne give vores nevø et hjemmelavet gavekort, til et stks. kidnapning med en tur i biffen og en tur ud at spise

Men min kreative side eksistere ikke, så jeg håber at i kan hjælpe mig til at finde ud af hvordan og hvorledes jeg kan præstere at lave sådan et

Helst på computeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

VIPpigen

Hvor gammel er han. Jeg tænker lidt et billed af feks restauranten, og nogen evt muligheder for filmen i biffen, hvis i har et bud på hvornår

Anmeld

24. november 2013

kriknu

VIPpigen skriver:

Hvor gammel er han. Jeg tænker lidt et billed af feks restauranten, og nogen evt muligheder for filmen i biffen, hvis i har et bud på hvornår

Han er 8

Og film og restaurant, selv dagen vælger han - da vi ikke ved hvad der går af film han vil se

meningen var at vi bare ville have købt en af de pakker i fakta til 250kr og så have købt en ekstra bilet og taget på McD eller sådan noget, men da de pakker der udløber efter et år og det ikke er sikkert der kommer noget han vil se inden for et år virkede det spildt

Anmeld

24. november 2013

VIPpigen

kriknu skriver:

Han er 8

Og film og restaurant, selv dagen vælger han - da vi ikke ved hvad der går af film han vil se

meningen var at vi bare ville have købt en af de pakker i fakta til 250kr og så have købt en ekstra bilet og taget på McD eller sådan noget, men da de pakker der udløber efter et år og det ikke er sikkert der kommer noget han vil se inden for et år virkede det spildt

Aha.... Så ved jeg det næsten ikke... Syntes McD er et meget godt bud for en knægt på den alder... Filmen kan jeg godt se er lidt sværere....

Anmeld

24. november 2013

kriknu

VIPpigen skriver:

Aha.... Så ved jeg det næsten ikke... Syntes McD er et meget godt bud for en knægt på den alder... Filmen kan jeg godt se er lidt sværere....

Problemet med ham er bare at han ikke er til burgere, nuggets eller pomfrites eller noget andet de har på McD han er mere til bøf, kartofler og sovs

Men vi har snakket om at printe det ud, laminere det, og putte det i en stor flyttekasse fyldt med popcorn og chips

Anmeld

24. november 2013

VIPpigen

kriknu skriver:

Problemet med ham er bare at han ikke er til burgere, nuggets eller pomfrites eller noget andet de har på McD han er mere til bøf, kartofler og sovs

Men vi har snakket om at printe det ud, laminere det, og putte det i en stor flyttekasse fyldt med popcorn og chips

Nåå ja, det var da en god ide... Haha. Han er da lige en dreng efter min smag. 

Anmeld

24. november 2013

MyLove E

Hvad med en tur på jensens bøfhus:-D Tænker lige lidt mere over hvordan kortet skal se ud:-D

Anmeld

24. november 2013

De3Guldklumper

kriknu skriver:

Hej i kreative sjæle herinde

Vi vil gerne give vores nevø et hjemmelavet gavekort, til et stks. kidnapning med en tur i biffen og en tur ud at spise

Men min kreative side eksistere ikke, så jeg håber at i kan hjælpe mig til at finde ud af hvordan og hvorledes jeg kan præstere at lave sådan et

Helst på computeren

Hvad med en frokost date på Jensens bøfhus - kan købes i alle større supermarkeder til 199 kr. Så ville jeg lave nogle hjemmelavede billetter - med valgfri film og dato og så laminer dem.

Tror netto har nogle popcorn bægre som kunne slås ud og proppes med popcorn og billetterne og div nede i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.